کد خبر: 7833 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 21 آذر 1391 - 09:57
بازدید معاون وزير تعاون از شركت تعاوني پيشگامان جنوب

معاون مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه صبح امروز (سه شنبه) وارد بوشهر شد تا از برخی تعاونی های استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار اتحاد جنوب، اسدا.. عباسی در اولین بازدید خود به تعاونی پیشگامان جنوب در بوشهر رفته تا از بزرگ ترین تعاونی استان در زمینه ی IT بازدید به عمل آورد. عباسی و هیئت همراه،پس از آن به بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر رفته و ...

اتحاد جنوب: معاون مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه صبح امروز (سه شنبه) وارد بوشهر شد تا از تعاونی های سطح استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار اتحاد جنوب، اسدا.. عباسی در اولین بازدید خود هم اکنون به تعاونی پیشگامان جنوب در بوشهر رفته تا از بزرگ ترین تعاونی استان در زمینه ی IT بازدید به عمل آورد.

در اين بازديد مدير عامل شركت تعاوني پيشگامان جنوب، ضمن خوش آمد گويي و استقبال از معاون وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي، دامنه فعاليت شركت پيشگامان جنوب در استان بوشهر و فعاليت هاي مختلف گروه پيشگامان در سطح كشور اعم از موسسه مالي و اعتباري، بندر خشك، فعاليت هاي IT و همچنين پروژه ملي گروه تعاوني پيشگامان در خصوص بستر فيبر نوري دريا از ايران به كشور عمان براي انتقال اينترنت و تحويل به شركت ارتباطات زيرساخت را تشريح و خواستار حمايت و همكاري بيشتر از مسئولين شدند.

 

مهندس كوزه گر در ادامه ساختار سرمايه گذاري گروه تعاوني پيشگامان و تأكيد مديريت گروه پيشگامان بر جذب سرمايه هاي خرد و سرمايه گزاري در پروژه هاي مختلف ملي را توضيح دادند.

مهندس سيد حسين كوزه گر اهداف و برنامه هاي آتي شركت پيشگامان جنوب در استان بوشهر را تشريح كرده و اشتغال زايي آينده پيشگامان در استان بوشهر را برشمردند.

دكتر عباسي معون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی سخنانی از فعاليت هاي انجام شده در زمينه ايجاد اشتغال و جذب نيروهاي بومي ابراز خرسندي نموده و تقدير و تشكر كردند.

مهندس حيدري مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان بوشهر ضمن تشويق فعاليت هاي شركت تعاوني پيشگامان جنوب از نحوه عملكرد و اشتغالزايي اين شركت تعاوني ابراز خرسندي نموده و بر حمايت اداره كل تعاون استان از اين شركت تعاوني تأكيد كردند.

به گزارش اتحاد جنوب عباسی و هیئت همراه،پس از آن به بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر رفته و اورژانس این بیمارستان را افتتاح نمودند.

همچنین قرار است وی در جلسه ی بررسی مسایل و امور حوزه ی کاری خود در بوشهر نیز حضور یابد.

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/7833