کد خبر: 77733 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 26 ارديبهشت 1396 - 08:40
هدر دادن امتیاز بازی های خانگی باعث عدم صعود اروند خرمشهر به لیگ دسته یک شد

اتحادخبر: سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر گفت: از دست دادن هفت امیتاز از بازی های خانگی باعث عدم صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور شد.

اتحادخبر: سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر گفت: از دست دادن هفت امیتاز از بازی های خانگی باعث عدم صعود این تیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور شد.

به گزارش ایرنا، علی نیکبخت دوشنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار با شاهین بازی خوبی انجام شد و باتوجه به نیاز هر دو تیم به پیروزی دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
وی یادآورشد: با این وجود تیم شاهین باتوجه به بازیکنان با تجربه تری که در اختیار داشت انتظار بازی بهتری از آنها می رفت ولی با این حال درحد و اندازه های خود ظاهر نشد.
نیکبخت ادامه داد: شاهین با برگزاری چنین عملکرد شاید در دیدار پلی آف با مشکل مواجه شود و نتواند به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند.
وی یادآورشد: درمقطعی 2 تا سه ماه از تیم فاصله گرفتیم و همین امر موجب تضعیف تیم اروند خرمشهر شد و نتوانست در بازی های پایانی نمایش خوبی از خود ارائه دهد.
نیکبخت افزود: با این وجود بازیکنان این تیم در شرجی و گرمای بوشهر نمایش قابل قبولی برابر شاهین داشتند و در صورت گل شدن موقعیت های گلزنی خود می توانستیم راهی دیدار پلی آف شویم.
وی یادآورشد:درمجموع باتوجه به اینکه اروند خرمشهر نخستین حضور خود درلیگ دسته 2 را تجربه می کرد و با گذشت بیش از یک دهه توانسته در خرمشهر به عنوان یک تیم فوتبالی نامی را برای خود دست و پا کند حضور آنها تا این مرحله از مسابقات نیز حائز اهمیت زیادی است.
نیکبخت در ارتباط با عملکرد داور این دیدار نیز ادامه داد: در مجموع تیم داوری در این دیدار قضاوت قابل قبولی را از خود ارائه کردند و چند اشتباه جزئی نیز داشتند که در روند نتیجه بازی تاثیری نداشت./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/77733