کد خبر: 76967 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1396 - 10:51
برگزاری جشن مبعث پیام آور نور و رحمت در آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر

اتحادخبر: جشن بزرگ خانوادگی مبعث حضرت محمد (ص) همزمان با سراسر کشور توسط کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) مراسم جشنی با حضور سفیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مدیرکل و خانواده همکاران وبازنشستگان آموزش فنی و حرفه ای در محل تالار بین الملل بوشهربرگزار شد.


عبدالرسول کازرونی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای طی سخنانی  در این مراسم، ضمن تبریک عید سعید مبعث به تمامی کارکنان وخلنواده های آنان، به برنامه های آموزشی سال جاری  و تلاش دست اندرکاران  مجموعه آموزش فنی  و حرفه ای  استان بوشهر برای ارتقاءسطح دانش و مهارت  استان  اشاره و گفت: مقام والای پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در دین مبین اسلام نشان از عظمت جامعه اسلامی دارد و، برجستگی های اخلاقی  ایشان را  همه ما باید سرلوحه ای برای رفتار اجتماعی  خود قرار دهیم.


وی خانواده ها را عامل مهمی برای ارتقاء مهارت آموزی دانست و اظهار داشت: مسولیت ما در قبال مردم  ارائه مهارتهای مورد نیاز برای رشد و شکوفایی استعداد ها و کاهش معضل بیکاری می باشد.
 کازرونی در پایان با اشاره به برکات مبعث پیامبر اکرم (ص) از زحمات رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جهت بهبود معیشت و توجه به تکریم خانواده کارکنان تقدیر و تشکر نمود.


در ادامه این مراسم با قرائت پیام ریاست سازمان توسط خانم شیرینی سفیر سازمان در این جشن مراسم بطور رسمی آغاز شد.
شایان ذکر است این مراسم با برگزاری مسابقه برای فرزندان کارکنان ،خاوانده های آنان ،اجرای موسقی محلی، تقدیر از فرزندان کارکنان به سن تکلیف رسیده و همچنین تقدیر از چند تن از خانواده های کارکنان آموزش فنی و  حرفه ای در جهت پشتیبانی در توسعه مهارت آموزی به پایان رسید./ص
















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/76967