کد خبر: 75303 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1395 - 17:18
امام جمعه بوشهر: رعایت نکردن عفت اخلاقی از عوامل اصلی طلاق است

اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: براساس بررسیهای کارشناسی رعایت نکردن عفت اخلاقی به وسیله برخی افراد از عوامل اصلی طلاق است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر افزود: عده ای با رعایت نکردن عفت اخلاقی علاوه بر اینکه به خود لطمه می زنند کانون دیگر خانواده ها رانیز در معرض خطر قرار می دهند.
وی بیان کرد: با توجه به نقش اساسی خانواده در جامعه، مسئولان اجرایی و فرهنگی باید با احترام تمام قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی را در جامعه اجرا کنند.
صفایی بوشهری همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه (س) حلقه وجودی استمرار رسالت،تحقق ولایت و ایجاد امامت است.
وی تاکید کرد: هیچ زنی در عالم وجودی به مقام حضرت زهرا (س) نرسیده که سوره ای به آن اختصاص یافته و لقب دختر آل محمد (ص) به وی رسیده باشد.
صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به سالروز رحلت حجت الاسلام سید احمد خمینی (ره)گفت: حاج احمد آقا در طول حیات خود در خدمت ولایت و همواره مردم را به سمت ولایت و ولایتمداری هدایت می کرد.
امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک عید نوروز گفت: این عید، عید طبیعت و به معنی بازگشت به سوی نعمت ها و برکت های خداوندی است.
وی با بیان اینکه عید نوروز عید انسانیت، معنویت، کرامت انسانی و کمال است افزود: این عید خدا به انسان فرصت داده تا اگر در اثر غفلت و گناه از معبود دور شده فاصله خود را نزدیک تر کند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: در این عید پدر و مادر خانواده سعی در بازسازی خود و خانواده دارند تا زندگی خود را رونق جدیدی بخشند.
امام جمعه بوشهر افزود: در این راستا مردم و مسئولان باید در این روزها به فکر مستمندان و ضعیفان باشند و لبخند و شادی را به آنها هدیه دهند./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/75303