کد خبر: 74940 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 اسفند 1395 - 11:42
معاون استاندار بوشهر؛
مصلحت اندیشی را نباید در اجرای قانون دخالت داد

اتحادخبر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هیات های اجرایی انتخابات باید پایبند به قانون بوده و آبروی مردم برای آنان مهم باشد و در اجرای قانون نباید اندکی مصلحت اندیشی صورت گیرد.

به گزارش مهر، عبدالکریم گراوند با تبریک هفته بوشهر در نشست با بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: خط مقدم برگزاری انتخابات فرمانداران و بخشداران در سراسر استان هستند.

وی تصریح کرد: مسئولین اجرایی انتخابات باید قوانین و مقررات انتخابات را دقیق مطالعه و بررسی کنند تا از تمام ابعاد آن آگاهی یابند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: اکنون باید فرمانداران و بخشداران آمادگی کامل برای معرفی لیست معتمدین هیات اجرایی داشته باشند.

گراوند با اشاره به اینکه ما به دنبال اجرای انتخاباتی سالم، قانونمند و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود: باید در بحث انتخاب معتمدین هیات اجرایی انتخابات دقت لازم صورت گیرد و در حوزه تایید صلاحیت ها نیز جز عمل صحیح و دقیق به قانون خارج از آن کاری نخواهیم کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای، یکی از مهمترین رسالت های بخشداران است که باید بستر سازی آن صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هیات های اجرایی انتخابات باید پایبند به قانون بوده و آبروی مردم برای آنان مهم باشد و در اجرای قانون نباید اندکی مصلحت اندیشی صورت گیرد.

وی گفت: از زمانی که فرآیند انتخابات شروع می شود تا پایان آن باید سلامت انتخابات مدنظر قرار گیرد و رویکرد ما حفظ حق الناس است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بخشداران باید با مردم در اتباط باشند، افزود: بیان عملکرد دولت در موقعیت خودش برای اطلاع رسانی به مردم هیچ تناقضی با انتخابات ندارد و در کنار آن برگزاری انتخاباتی پاک و مطابق با مولفه های قانون وظیفه ما است./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/74940