کد خبر: 73369 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 بهمن 1395 - 08:30
افتتاح 477پروژه عمرانی در استان بوشهر همزمان با دهه مبارک فجر

اتحادخبر:  معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: 477پروژه عمرانی با هشت هزار و 450میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه مبارک فجر در این استان مورد بهره برداری قرار می گیرد. به گزارش ایرنا، محمد حسن باستی روز دوشنبه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه ها شامل 451پروژه عمرانی با سه هزار و 200 میلیارد ریال ...

اتحادخبر:  معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: 477پروژه عمرانی با هشت هزار و 450میلیارد ریال اعتبار همزمان با دهه مبارک فجر در این استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد حسن باستی روز دوشنبه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه ها شامل 451پروژه عمرانی با سه هزار و 200 میلیارد ریال و 26 طرح تولیدی و اقتصادی در بخش خصوصی نیز با پنج هزار و 240میلیارد ریال اعتبار است.
وی تصریح کرد: از مجموع پروژه های عمرانی 231پروژه با دو هزار و 200 میلیارد ریال در شهرها و 220 پروژه با هزار میلیارد ریال در روستاها مورد بهره برداری قرار می گیرد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: همچنین در دهه مبارک فجر عملیات اجرایی 123پروژه با 75.5میلیارد تومان اعتبار نیز در این استان آغاز خواهد شد.
وی گفت: پروژه های قابل افتتاح استان بوشهر در بخش های گازرسانی به مناطق روستایی، راه و شهرسازی و ارتباطات جاده ای، طرحهای توسعه روستایی، توزیع نیروی برق و بخش کشاورزی اجرا شده اند.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر بیان کرد: مجتمع پتروشیمی انتخاب درعسلویه با اعتبار 436 میلیارد تومان، کارخانه تولید کود شیمیایی شیمی گستر با اعتبار 33 میلیارد تومان، کارخانه تولید آهک هیدراته با 11 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 3کشتی صیادی با 27 میلیارد تومان از جمله طرح‌های تولیدی اقتصادی است که در دهه مبارک فجر افتتاح می‌ شود.
باستی گازرسانی به صنایع و روستاها، فاز نخست خروجی دوم بوشهر و بیمارستان تخصصی 64 تختخوابی حضرت قائم بوشهر را از دیگر پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر ذکر کرد.
وی یادآور شد: افتتاح این میزان پروژه در دهه فجر نسبت به سال گذشته که 524پروژه با شش هزار و 460میلیارد ریال است از نظر تعداد پروژه کاهش ولی از نظر اعتباری افزایش نشان می دهد.
باستی با اشاره به اینکه عمده پروژه های استان بوشهر پیش از دهه فجر با حضور وزیران دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفته است گفت: پروژه های عمرانی که قابلیت بهره برداری داشته اند را متناسب با تاثیر اجتماعی آنها افتتاح و منتظر رسیدن مناسبت خاصی نبوده ایم.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر ادامه داد: در همین راستا در حوزه سلامت و آب به ارزش 56.5میلیارد تومان اعتبار پروژه در استان بوشهر افتتاح شد.
وی یادآور شد: تنها در حوزه بهداشت و درمان تعداد پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده هشت برابر پروژه هایی است که در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح می شوند.
باستی تاکید کرد: کیفیت پروژه ها را فدای سرعت در انجام کار نمی کنیم و پروژه‌هایی که در استان بوشهر اجرا و افتتاح می‌ شود ضمن توجه به تاثیرات اجتماعی آن باید رضایت عمومی را در پی داشته باشد./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/73369