کد خبر: 73353 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1395 - 21:38
انتصاب اکبر صابری به عنوان مشاور استاندار بوشهر

اتحاد خبر:با صدور حکمی توسط دکتر سالاری، اکبر صابری به عنوان مشاور استاندار در امور فرهنگی منصوب شد.به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به اکبر صابری آمده است: انتظار دارد با استعانت از خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تعامل سازنده با جامعه فرهیخته فرهنگی و اصحاب قلم و اندیشه، نسبت به ارائه ...

اتحاد خبر:با صدور حکمی توسط دکتر سالاری، اکبر صابری به عنوان مشاور استاندار در امور فرهنگی منصوب شد.

 

نتیجه تصویری برای اکبر صابری

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به اکبر صابری آمده است: انتظار دارد با استعانت از خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تعامل سازنده با جامعه فرهیخته فرهنگی و اصحاب قلم و اندیشه، نسبت به ارائه نظرات مشورتی، همکاری و اهتمام در راستای ایجاد همدلی و انسجام بخشی، برنامه‌ریزی و شناسایی توانمندی‌ها، مشکلات و همچنین ارائه گزارش اقدامات اهتمام کنید.

 در ادامه این حکم نیز تاکید شده است: توفیق روزافزون شما را در راستای تحقق آرمان‌های بلند نظام و سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید از باریتعالی مسئلت می‌کنم.

 

به گزارش اتحاد خبر ؛ اکبر صابری از پیشکسوتان مطبوعات بوشهر است که ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر را در پاییز سال گذشته و ریاست ستاد اسقبال مردمی استان بوشهر از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید  در زمستان 1393 را در کارنامه دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/73353