کد خبر: 73207 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 بهمن 1395 - 09:09
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:
۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در دشتستان کشف شد

اتحادخبر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان با توقیف دو دستگاه تریلر بیش از ۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در دشتستان کشف شد.

قاچاق

اتحادخبر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در راستای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان با توقیف دو دستگاه تریلر بیش از ۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در دشتستان کشف شد.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ علیرضا رزمی در جمع خبرنگاران در برازجان با اشاره به اینکه فضای استان بوشهر برای قاچاقچیان ناامن است اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که با تشکیل تیم‌های تخصصی  تمام فعالیت‌ها در این عرصه رصد می‌شود و فضای این استان برای قاچاقچیان ناامن شده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های مبارزه با قاچاق کالا فعالیت شبانه روزی دارند تاکید کرد: در راستای تأکیدات فرمانده معظم کل قوا در خصوص تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تدابیر فرمانده ناجا در برخورد قاطع با این پدیده شوم، فرمانده انتظامی استان بوشهر با برنامه‌ریزی جامع مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در گلوگاه خروجی دشتستان خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه  بازرسی "شهید صلاحی" واقع در محور خروجی دشتستان در حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در 24 ساعت گذشته  دو  دستگاه کشنده تریلر که مشکوک به حمل کالای قاچاق بودند را متوقف کردند.

رزمی با اشاره به کشف انواع کالای خارجی بدون پروانه گمرکی تصریح کرد:  در بازرسی‌های انجام شده از وسایل نقلیه توقیفی انواع کالای قاچاق شامل 907 کارتن رادیو پخش خودرو خارجی،  و 809 کارتن لامپ و برف پاک‌کن خودرو فاقد مدارک گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال به شهر تهران بودند کشف شد.

وی ارزش تقریبی محموله‌های قاچاق مکشوفه را طبق برآورد کارشناس 6 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: در این ارتباط دو  نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/73207