کد خبر: 71543 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 06 دي 1395 - 10:26
پرسپولیس برازجان روی لبه تیغ+ تصاویر

اتحادخبر: از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در هفته یازدهم مسابقات پرسپولیس برازجان مهمان نفتون مسجد سلیمان بود.

اتحادخبر- محمدرضا کمالی نژاد: از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در هفته یازدهم مسابقات پرسپولیس برازجان مهمان نفتون مسجد سلیمان بود.

به گزارش خبرنگار اتحادخبر؛ این بازی یکشنبه پنجم دی ماه در مسجد سلیمان برگزار شد و پرسپولیس بازی را دو بر یک واگذار کرد.
پرسپولیس با ترکیب:
علی اکبر انصاری، مهران قاید پوری، رضا فرهمند، حسن فلسفی، ایمان مرادی، جواد موسوی، مصطفی نجمی زاده، محمد فرهمند، رسول پورآزاد، مسعود حسن زاده و محمدجواد مرشد به میدان رفت.
پرسپولیس در غیاب حسین غلامی مدافع راست مستحکم خود که متاسفانه به دلیل درگذشت پدر گرامیشان نتوانست تیم را همراهی بکند به مصاف حریف رفت و حسن فلسفی را بجای ایشان در دفاع راست جایگزین کرد.
بازی در نیمه اول با تعادل و در میانه میدان شروع شد تا اینکه در دقیقه 25 مسعود حسن زاده ریز نقش یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت تا با ضربه حسن فلسفی پرسپولیس به گل برتری برسد.
بازی در نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
نیمه دوم آبستن حوادث زیادی بود و عدم حضور حسین غلامی بیشتر به چشم آمد و دقیقه 70 روی ارسال از کنار و برخورد مدافع و گلر پرسپولیس، توپ بلوکه شده را بازیکن نفتون به گل مساوی تبدیل کرد.
پرسپولیس که نمیخواست حداقل امتیاز را از دست دهد بازی محکمی را به نمایش گذاشت ولی در دقیقه 78 باز هم از ارسال از کناره ها گل دوم را دریافت کرد تا بازی برده را با باخت عوض بکند.
بازی در دقیقه 87 با اخراج گلر پرسپولیس به اوج حساسیت خود رسید تا گلر جوان بی تجربگی خود را عیان بکند و غافل از حساسیت بازی پایانی به راحتی کارت قرمز را از داور مسابقه دریافت بکند.
انصاری دروازه بان قابلی است و بارها به داد پرسپولیس رسیده که امیدواریم با صعود به مرحله بعد مسابقات، این اخراج تجربه گرانمایه ای برای آینده ایشان و پرسپولیس باشد.
پرسپولیس بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد تا بازیها به هفته آخر برسد.
دیگر رقبای پرسپولیس که ابوذر باشت و پیام چغادک بودند بازی خود را واگذار کردند و تنها مدعی پیروز کیان بختیاری بود تا جدول کش و قوس فراوان بخورد.
پرسپولیس شنبه یازدهم دی ماه در برازجان میزبان استقلال ملاثانی است که در صورت تساوی به مرحله بعد مسابقات صعود میکند و این کار برای کادر فنی و بازیکنان خوب پرسپولیس امری دست نیافتنی نیست و امیدواریم با حمایت تماشاگران و همت همه عوامل پرسپولیس برازجان، این امر محقق شود.
این پرسپولیس از خیلی سالهای دیگر دوست داشتنی تر است و صعود باشگاه به مرحله بعد تبعات مثبت زیادی به همراه خواهد داشت./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/71543