کد خبر: 69278 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آبان 1395 - 12:53
۵۰ درصد کوچه‌های شهر گناوه خاکی است

اتحاد خبر: شهردار گناوه گفت: 50 درصد کوچه‌های شهر گناوه خاکی است. 

اتحاد خبر: حسین حسن‌زاده صبح امروز در نشست با استاندار و مسئولان ارشد استان بوشهر اظهار داشت: شهرداری گناوه در سال ۱۳۴۰ تاسیس شده و اکنون این شهر با ۶۴ هزار نفر جمعیت، چهارمین شهر استان است و از نظر مهمان‌پذیری و جذب گردشگر رتبه نخست استان را در اختیار دارد.
خبرگزاری فارس: 50 درصد کوچه‌های شهر گناوه خاکی است

به گزارش فارس حسن زاده با اشاره به برخی مشکلات شهرداری گناوه گفت: با توجه به حجم بالای مسافرانی که از اوایل مهر ماه وارد گناوه می‌شوند، در زمینه تولید زباله شاهد افزایش چشمگیر حجم زباله هستیم و با کمبود ماشین حمل زباله مواجه هستیم.

شهردار گناوه خاطر نشان کرد: اکنون ۱۷ ماشین حمل زباله باید زباله‌های تولیدی را در مسیر ۱۳ کیلومتری تا جایگاه دفع حمل کنند که اصلا پاسخگوی توقعات نیست.

وی تصریح کرد: پل ورودی شهر گناوه از ۱۴ سال پیش به طور موقت احداث شده و اکنون جوابگوی حجم بالای ورودی شهر نیست و باید نسبت به احداث پل جدید و با کیفیت بالا اقدام شود که نیازمند اعتبارات لازم هستیم.

حسن زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد کوچه‌های گناوه خاکی است گفت: انتظار داریم اعتبارات لازم برای آسفالت کوچه‌ها و معابر گناوه تخصیص یابد تا بتوانیم خدمات لازم را به شهروندان ارائه کنیم.

شهردار گناوه بیان کرد: شبکه فاضلاب گناوه از نیازهای ضروری این شهر است و انتظار می‌رود با تامین اعتبارات مورد نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

حسن‌زاده با اشاره به اراضی فاقد سند شهر گناوه گفت: از محدوده ۱۲۰۰ هکتاری گناوه، حدود ۵۰۰ هکتار فاقد سند است و یکسال است که مجوز اسناد عادی نیز ممنوع شده است.

وی بر لزوم کیفیت بخشیدن به شبکه حمل و نقل گناوه تاکید کرد و افزود: باید نسبت به خرید مینی بوس‌های با کیفیت و کولردار برای شبکه حمل و نقل در این شهر اهتمام ورزیم.

شهردار گناوه گفت: بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان از مهم‌ترین اهداف اینجانب در شهر گناوه است و با حمایت مدیریت ارشد استان و با پشتیبانی و حمایت مردم فهیم و شورای شهر و سایر مسئولان گناوه برای پیشرفت و تعالی این شهر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/69278