کد خبر: 66731 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 مهر 1395 - 08:34
توسعه سازمانهای مردم نهاد استان بوشهر بجد دنبال می شود

اتحادخبر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: رویکرد و هدف دولت تدبیر و امید توسعه کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد است که این مهم را بجد دنبال می کنیم.

اتحادخبر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: رویکرد و هدف دولت تدبیر و امید توسعه کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد است که این مهم را بجد دنبال می کنیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از عباس جمشیدی در آئین افتتاح دومین مرحله طرح توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد در قالب طرح امید اجتماعی استان بوشهر افزود: در دولت تدبیر و امید 127 سازمان مردم نهاد در این استان تاسیس شد.
وی اضافه کرد: این سازمانها در زمینه های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، محیط زیست، بهداشت، مواد مخدر، آسیب های اجتماعی فعالیت دارند.
جمشیدی گفت: حضور و فعالیت بانوان در سازمانهای مردم نهاد و اجرای طرحهای مختلف اجتماعی بی نظیر است.
وی یادآور شد: نکته ای که باید مورد توجه دستگاههای دولتی قرار گیرد، اعتماد و مورد حمایت قرار دادن سازمانهای مردم نهاد است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی گفت: توانمند سازی سازمانهای مردم نهاد در قالب آموزش و ارتقا کیفی خدمات و تعیین راهبردهای متناسب با نیازهای جامعه است که باعث اثربخشی فعالیتهای این سازمانها خواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارکرد: سازمانهای مردم نهاد به عنوان بازوان پرتوان دستگاه های دولتی توان مقابله با معضلات و آسیب های اجتماعی را دارند و زمینه ساماندهی و رفع مسائل اجتماعی را بوجود می آورند.
جمشیدی گفت: سال گذشته در اجرای طرح توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد استان بوشهر شش طرح امید اجتماعی در 81 نقطه استان اجرا و با استقبال 20 هزار نفر و مشارکت 200 نفر برگزارشد.
وی ادامه داد: امسال نیز 10 طرح دیگر با کمک سازمانهای مردم نهاد در سراسر استان بوشهر اجرا می شود./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/66731