کد خبر: 66533 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 مهر 1395 - 13:11
مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش:
۱۳۰ میلیون جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان تالیف و چاپ شد

اتحادخبر: مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۳۰ میلیون جلد کتاب درسی در یک‌هزار عنوان برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تالیف و چاپ شد.

کتاب درسی فارسی

اتحادخبر: مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۳۰ میلیون جلد کتاب درسی در یک‌هزار عنوان برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تالیف و چاپ شد.

به گزارش تسنیم؛ محمود امانی صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ مهر در مدرسه رازی بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهبود مستمر برنامه‌های درسی و تولید متون و کتاب‌های درسی از برنامه‌های دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش است اظهار داشت: 26 عنوان کتاب درسی جدید ویژه دانش‌آموزان پایه دهم چاپ و در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی با اشاره به تالیف کتاب‌های جدید در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: دروس هنر برای کلاس دوم متوسطه، تفکر و سواد رسانه‌ای و کارگاه کارآفرین و آزمایشگاه  عنوان درس جدید هستند که کتاب‌های آنها چاپ شده است.

 مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تالیف کتاب جدید درس عربی جدید افزود: درسی به عنوان عربی با زبان قرآنی جایگزین درس عربی  می‌شود که کتاب این درس هم تالیف و چاپ شده است.

امانی با اشاره به اینکه یک‌هزار عنوان کتاب چاپ شده است افزود:در سال تحصیلی جدید 130 میلیون جلد کتاب درسی در یک‌هزار عنوان برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تالیف و چاپ شد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های پایه‌های ششم و دهم تغییراتی داشته است افزود: استان بوشهر در تالیف کتاب‌های درسی از جمله اعتبار سنجی کتاب نقش مهمی دارد.

امانی با اشاره به اینکه کتاب‌های درسی با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رسد افزود: تعرفه ملی  در فروش کتاب رعایت می‌شود و میزان افزایش قیمت هم بسیار ناچیز بوده بگونه‌ای که کتاب‌ها با نازل‌ترین قیمت در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/66533