کد خبر: 66187 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1395 - 10:41
آتش‌سوزی پتروشیمی مبین پارس جنوبی/تلاش برای مهار آتش ادامه دارد

اتحادخبر: در آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین که دقایقی پیش رخ داد با توجه به حضور به موقع نیروهای امدادی و آتش نشانی و اتخاذ تدابیر لازم از سوی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، شرایط تحت کنترل و حرق در حال مهار است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در پی آتش سوزی در ایستگاه تحت فشار پتروشیمی...

 

اتحادخبر: در آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین که دقایقی پیش رخ داد با توجه به حضور به موقع نیروهای امدادی و آتش نشانی و اتخاذ تدابیر لازم از سوی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، شرایط تحت کنترل و حرق در حال مهار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در پی آتش سوزی در ایستگاه تحت فشار پتروشیمی مبین که دقایقی پیش رخ داد با حضور به موقع نیروهای امدادی و آتش نشانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی شرایط تحت کنترل و حریق نیز در حال مهار است. 

بنا بر اعلام مدیر ایمنی ،بهداشت،محیط زیست و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس این حادثه در  شرایط اضطراری « سطح دو» اعلام شده است و در حال حاضر نیازی به ورود نیروهای آتش نشانی این سازمان و دیگر شرکت های مستقر در منطقه نیست.

 

مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی در ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین در منطقه ویژه پارس جنوبی با مشارکت نیروهای امدادی و آتش نشانی تحت کنترل و حرق در حال مهارشدن است. 

قاسم قائدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  آتش‌سوزی در  پارس‌جنوبی تحت کنترل است، اظهار داشت: آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین در منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی صبح امروز رخ داد که با تلاش آتش‌نشانان مجتمع گاز پارس‌جنوبی آتش سوزی کنترل شده است.

وی  با بیان اینکه تا ساعتی دیگر این آتش سوزی مهار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه این آتش‌سوزی در حال مهار شدن است، ‌تمام نیروهای امدادی در حال مهار کامل آتش هستند.

مدیرکل بحران استان بوشهر با بیان اینکه در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند، افزود: در این حادثه متاسفانه 4 نفر مصدوم شدند، ولی مجتمع‌های پتروشیمی به‌روال عادی فعالیت خود ادامه می‌دهند./ج

 

 
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/66187