کد خبر: 65412 ، سرويس: سیاست
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1395 - 08:13
نظر وزير دولت اصلاحات درباره روحانی
اتحادخبر: وزير راه دولت اصلاحات در مجموع كارنامه دولت را مثبت و موفق ارزيابي مي‌كند؛ هرچند معتقد است در بخش اقتصادي با وجود همه تلاش‌هاي موفق انجام‌گرفته، تيم اقتصادي دولت مي‌توانست با مديريت منابع مختصر، بخشی از كمبود نقدينگي را مهار كند.
روزنامه آرمان نوشت: وزير راه دولت اصلاحات در مجموع كارنامه دولت را مثبت و موفق ارزيابي مي‌كند؛ هرچند معتقد است در بخش اقتصادي با وجود همه تلاش‌هاي موفق انجام‌گرفته، تيم اقتصادي دولت مي‌توانست با مديريت منابع مختصر، بخشی از كمبود نقدينگي را مهار كند.

در زمان احمدي‌نژاد زمين و وام‌هاي ميلياردي پرداخت شد. وام‌هايي از يك تا صد ميليارد بدون اينكه تقاضايي داشته باشند. يعني به مديراني كه حاضر به همكاري مي‌شدند، وام مي‌دادند. كسي چرا در اين باره صحبت نكرد؟ اما در اين دولت اين اتفاقات رخ نداد.

 احمد خرم افزود: دولت بهتر مي‌توانست مديريت كند و موضوع را به نفع خود بيان كند. روحاني مذاكره را انتخاب كرد و كشور را از جنگ نجات داد.

اين نمره بزرگي دارد، اما خرابي‌هايي كه از نابساماني و دنيا را به سخره گرفتن، در دو دولت قبل پيش آمد، مسائلي است كه با يك‌سال و دو سال حل نمي‌شود.

 شايد بيست سال لازم باشد كه ما بتوانيم دوران احمدي‌نژاد را جبران كنيم و به سال ۸۴ برسيم. كار سختي پيش‌رو خواهد داشت ولي به اعتقاد من حسن روحاني، بديل ندارد./ص
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/65412