کد خبر: 64636 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 23:07
فرمانده انتظامی استان بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه:
کشف بیش از 89 درصد جرائم سایبری توسط پلیس فتا/ کشف 110 درصدی جرائم خشن در سال جاری+تصاویر

اتحاد خبر: نشست مطبوعاتی فرمانده انتظامی استان بوشهر بعدازظهر چهارشنبه برگزار شد.به گزارش اتحاد خبر، فرمانده انتظامی استان بوشهر در نشست خبری امروز از کشف هزار میلیارد ریال قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: 1799 پرونده کشفیات کالای قاچاق در سطح استان از ابتدای سال جاری تشکیل شده و به مراجع ذی صلاح قضایی ارسال شده است ...

اتحاد خبر-زهره عرب: نشست مطبوعاتی فرمانده انتظامی استان بوشهر بعدازظهر چهارشنبه برگزار شد.
به گزارش اتحاد خبر، فرمانده انتظامی استان بوشهر در نشست خبری امروز از کشف هزار میلیارد ریال قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: 1799 پرونده کشفیات کالای قاچاق در سطح استان از ابتدای سال جاری تشکیل شده و به مراجع ذی صلاح قضایی ارسال شده است و در این خصوص 456 دستگاه خودرو توقیف شده است.

 

وی افزود: همچنین طی این مدت 926 قاچاقچی در استان بوشهر دستگیر شده است و همچنین شاهد کشف هزار میلیارد ریال کالای قاچاق هستیم که این آمار نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش دارد.

سردار حیدر عباس ‌زاده اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم وقوع جرائم خشن در استان است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است. تلاش ما بر این است که تا جای ممکن از وقوع این جرائم جلوگیری بشود.
عباس زاده ادامه داد: در طول امسال در استان 110 درصد کشف جرائم خشن  داشته ایم که 92 درصد این کشفیات به‌ روز بوده است.

وی همچنین با اشاره به کشفیات 106 درصدی سرقت به عنف در استان، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان تیراندازی در استان بوشهر با توجه ویژه ای که به کشف آن داشته ایم نسبت به سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.
این مقام انتظامی افزود: با تلاش همکاران ما 97 درصد از سرقت های اتفاق افتاده کشف شده است که 65 درصد کشفیات مربوط به امسال بوده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت موضوع امنیت گفت: امنیت یک موضوع چندوجهی است که مردم، مراکز علمی و دانشگاهی، رسانه ها و ... در آن نقش دارند. درخواست ما از مردم این است که در عرصه امنیت هم با ما همکاری داشته باشند.

سردار عباس‌زاده با اشاره به کشف 950 کیلوگرمی انواع مواد مخدر گفت: بحث مواد مخدر یک فرآیند دائمی است و ما بطور مستمر طرح اجرا می کنیم و برخورد و پیگیری ها نیز انجام می شود.
وی ادامه داد: باندهای مهمی که قاچاق وارد میکرده اند دستگیر شده اند و با خرده فروشان و قاچاقچیان نیز برخورد شده است. در سال جاری 63 باند قاچاق منهدم شده، و 400 طرح مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است. همچنین 125 خودرو و موتورسیکلت مربوط به قاچاقچیان توقیف شده است.

عباس‌زاده اظهار داشت: در حوزه ترافیک و پلیس راه چند درصد کاهش تصادفات فوتی داشته ایم.
وی همچنین افزود: وقوع تصادفات برای ما نگران کننده است. اما در وقوع تصادف یک وجه آن پلیس است و وجوه دیگر آن جاده ها، رانندگان و سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین بی توجهی ها نسبت به قوانین می باشد.

حیدر عباس زاده از افزایش 13 درصدی وقوع جرائم سایبری در استان بوشهر خبر داد و افزود: پلیس فتای استان بیش از 89 درصد جرائم سایبری را کشف کرده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/64636