کد خبر: 63245 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 تير 1395 - 09:36
رئیس پلیس استان بوشهرمطرح کرد:
افزایش ۵۴ درصد کشف کالای قاچاق در استان بوشهر/ انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق

اتحادخبر: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در استان بوشهر کشف کالاهای قاچاق ۵۴ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

قاچاق

اتحادخبر: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در استان بوشهر کشف کالاهای قاچاق ۵۴ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

به گزارش اتحادخبر به نقل از تسنیم، سردار حیدر عباس‌زاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا در ابعاد گوناگون تشدید یافته است اظهار داشت: در این راستا قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی بااشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، مهم‌ترین هدف برای راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا است.

عباس‌زاده  با تاکید بر استمرار مبارزه با قاچاق کالا گفت: مبارزه با قاچاق کالا را با اقتدار و تلاش شبانه‌روزی ادامه دارد تا به کسب و کار و رونق تولید  کمک شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر کشف کالاهای قاچاق 54 درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است، تصریح کرد:  در سه ماه نخست امسال به ارزش 493 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش دارد.

عباس‌زاده افزود: در این مدت 286 دستگاه انواع خودرو توقیف و 655 متهم نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به متلاشی شدن 3 باند بزرگ کالای قاچاق در استان بوشهر گفت: در سه ماه امسال 21 فقره پرونده کشف کالای قاچاق بیش از 500 میلیون ریال تشکیل و سه باند بزرگ و فعال در زمینه قاچاق شناسایی و منهدم شدند./ج

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/63245