کد خبر: 58731 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1394 - 11:20
رئیس هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز:
مشارکت 1000خیر ایرانی خارج از کشور در ساخت مدارس

اتحادخبر: رئیس هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: هزار خیر ایرانی خارج از کشور در ساخت مدارس مشارکت دارند.

 

اتحادخبر: رئیس هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: هزار خیر ایرانی خارج از کشور در ساخت مدارس مشارکت دارند.

به گزارش اتحادخبر به نقل از مهر، محمدرضا حافظی ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح یک طرح بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در بوشهر اظهار داشت: خیرین همواره نقش بسیار مهمی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی داشته‌اند و امروز نیز شاهد افتتاح یکی از این مراکز هستیم.

وی با اشاره به اینکه هزار خیر ایرانی خارج کشور برای ساخت مدرسه در سطح کشور مشارکت دارند، ادامه داد: امیدواریم شاهد افزایش این مشارکت‌ها و رفع مشکلات زیرساخت‌های آموزشی در کشور باشیم.

رئیس هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور بیان کرد: از جمله خیرین مدرسه‌ساز خارج کشور که در ساخت ۴۲۸ مدرسه در کشور مشارکت داشته‌اند می‌توان به خیامی در انگلیس، خسروشاهی در سوئد و موفقیان در کانادا اشاره کرد.

وی اضافه کرد: دکتر مصلی‌نژاد، مدارس و خوابگاه‌های زیادی را در سطح کشور ساخته است که از طرف ۶۰۰ هزار خیر مدرسه‌ساز کشور از زحمات وی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حافظی با انتقاد از افراد ثروتمندی که درکارهای خیر مشارکت نمی‌کنند، تصریح کرد: افرادی شایسته ارائه این خدمات خیرخواهانه هستند که پول و درآمدشان حلال باشد.

وی با اشاره به اینکه دکتر مصلی‌نژاد ۲۰۰ میلیارد تومان از اندوخته خود را برای توسعه زیرساخت‌های اموزشی هزینه کرده است، افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که زمینه ساز توسعه جامعه است، بهبود وضعیت تحصیلی است.

رئیس هیئت‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در استان بوشهر شاهد همکاری و مشارکت خوبی از سوی مسئولان و خیرین در توسعه فضاهای آموزشی هستیم.

مجتمع آموزشی استعدادهای درخشان حضرت زهرا (س) در آئینی با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

ساخت مجتمع آموزشی استعدادهای درخشان حضرت زهرا (س) بوشهر از سال ۹۲ توسط بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد در راستای احداث فضاهای آموزشی آغاز شد.

این مجتمع با زیربنای ۳ هزار و ۱۸۰ متر در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث شده است./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/58731