کد خبر: 58549 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 01 اسفند 1394 - 13:27
طنز؛ به وقت احمدی‌نژاد!

اتحادخبر: مسافری که جلو نشسته بود گفت: حتما شما هم شنیده‌اید که ساعت احمدی‌نژاد ۲۰۰ میلیون تومان حراج شد. در مراسم فروش این ساعت احتمالا گفته‌اند ساعت دست یک دکتری بوده که فقط می‌رفته سر کار و هیچ کاری به ساعتش نداشته.

اتحادخبر: شهرام شهیدی در وبسایت چیزنا نوشت:

مسافری که جلو نشسته بود گفت: حتما شما هم شنیده‌اید که ساعت احمدی‌نژاد ۲۰۰ میلیون تومان حراج شد. در مراسم فروش این ساعت احتمالا گفته‌اند ساعت دست یک دکتری بوده که فقط می‌رفته سر کار و هیچ کاری به ساعتش نداشته.

مسافر عقبی لبخندی زد و گفت اتفاقا از ساعتش خیلی کار می‌کشید. مگه تو هر سفر استانی به ساعتش نگاه نمی‌کرد و می‌پرسید از چه ساعتی اینجا هستین؟ نه؟ هشت؟ هفت؟

مسافری که جلو نشسته بود گفت: اگر ساعت داشت که نمی‌پرسید! خودش نگاه می‌کرد به ساعتش و به جواب کسی وابسته نمی‌شد. اتفاقا خیلی هم استقلال کاری داشت.

مسافر عقبی پرسید: استقلال کاری؟ نکند منظورت از استقلال همین فوتوشاپ‌هایی است که تو کانال‌های ورزشی شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شه؟

مسافری که جلو نشسته بود گفت: نه اتفاقا واقعا مستقل بود. از آن آدم‌هایی بود که وقتی می‌گفتی نپیچ سمت راست، آن طرف دره است از قصد می‌پیچید سمت راست که به چپ نپیچیده باشه.

راننده گفت: باز چپ و راست کردین؟ خجالت نمی‌کشین دوباره وقت انتخابات فضا را دو قطبی می‌کنین؟ هی چپ بود راست بود می‌کنین که چی؟

مسافر عقبی گفت: ما دو قطبی می‌کنیم یا دو قطبی هست؟

مسافری که جلو نشسته بود گفت: حالا یکی از قطب‌ها همچین قطب ِ قطب هم محسوب نمی‌شه‌ها. قطب‌هایش که رد صلاحیت شدند.

راننده گفت: نیست آن یکی قطب هم اصولا دارای قطب است و…

بعد انگار یکهو یادش افتاد دارد قطب دلخواهش را بدجور نقد می‌کند. ادامه داد: لعنت به دهانی که بی‌موقع باز شود. همه‌اش تقصیر ساعت احمدی‌نژاد است که همه را موقع‌شناس کرده./ص
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/58549