کد خبر: 57966 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 بهمن 1394 - 23:22
خبر اتحاد خبر تایید شد
نتایج بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان به کاندیداها ابلاغ شد/ در استان بوشهر کمتر از 10 درصد معترضین تایید شدند

اتحاد خبر: نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان به داوطلبان نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد. نتایج ابلاغ شده به فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه استان بوشهر تایید خبر منتشر شده در اتحاد خبر می باشد که حدود 9.30 دقیقه صبح شنبه منتشر کرده بود. بر اساس این گزارش نتایج تایید یا رد صلاحیت کاندیداها عصر امروز به ...

اتحاد خبر: نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان به داوطلبان نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش اتحاد خبر نتایج ابلاغ شده به فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه استان بوشهر تقریباً برابر خبر منتشر شده اتحاد خبر می باشد که حدود 9.30 دقیقه صبح شنبه منتشر کرده بود.

بر اساس این گزارش نتایج مذکور حدود ساعت 15 تا 16 امروز بعدازظهر به فرمانداری ها ابلاغ و فرمانداری های مراکز چهار حوزه انتخابیه استان نیز بلافاصله مراتب تایید یا رد صلاحیت کاندیداها را به آنان ابلاغ کردند.

 

همان طور که در گزارش خبری صبح امروز این پایگاه خبری نیز منتشر شده بود در رسیدگی به اعتراضات و بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان تغییر چندانی در رد یا تایید صلاحیت های قبلی اعلام شده توسط هیات نظارت اتفاق نیفتاده و در مجموع استان بوشهر کمتر از 10 درصد معترضین تایید شده اند.

 

 

به گزارش اتحاد خبر؛ در حوزه انتخابیه دشتستان تنها محمد باقر سعادت (رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان بوشهر) تایید شده است.

 

در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نیز صلاحیت سه چهره کمتر شناخته شده شامل آقایان حسین خضری و عیسی حبیبی و خانم فاطمه باصولی تایید شده است.  در این حوزه یک نفر از تایید شده های قبلی رد صلاحیت شده است.

 

در حوزه انتخابیه دیر و کنگان و جم و عسلویه نیز فقط صلاحیت یک نفر (حمزه علیشاهی) امروز  تایید شده و به انتخابات بازگشته است.

 

و  در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و هیچ چهره جدیدی رد یا تایید نشده است.

 

بر اساس شنیده های نسبتاً موثق اتحاد خبر آقایان موسوی نژاد و پورفاطمی دو نماینده فعلی استان در مجلس شورای اسلامی نیز هیچ کدام تایید صلاحیت نشده اند.

 

بر اساس اعلام شورای نگهبان در این مرحله فقط کسانی حق اعتراض دارند که در مرحله قبل توسط هیات نظارت تایید شده بودند و اکنون رد صلاحیت شده اند؛ لذا بر این مبنا تنها یک نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم که قبلا تایید شده بود و امروز رد صلاحیت شده حق اعتراض دارد و نتایج ابلاغ شده به سایر کاندیداها قطعی و غیر قابل اعتراض می باشد. 

 

"اتحاد خبر" اولین پایگاه خبری در استان بوشهر بود که نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان را صبح امروز به صورت نسبتاً دقیق منتشر کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/57966