کد خبر: 5708 ، سرويس: اخبار
تاريخ انتشار: 28 آبان 1391 - 09:15
شكست پشت شكست براي پرسپوليس
اتحاد جنوب ـ محمد محمدزاده فرد: از سري مسابقات ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور تيم پرسپوليس برازجان ميزبان تيم
اتحاد جنوب ـ محمد محمدزاده فرد: از سري مسابقات ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور تيم پرسپوليس برازجان ميزبان تيم پاس نوين همدان بود كه در نهايت بازي را با نتيجه دو بر صفر واگذار كرد. در دقايق اوليه بازي دو تيم در حال محك زدن يكديگر بودند.
پس از آن بازي كمي بهتر شد و در صحنه هايي تيم ميزبان خطرناك تر هم به نظر مي رسيد اما مصدوميت دو تن از بازيكنان و تعويض اجباري آن ها روند كاري پرسپوليسِ بحران زده را تحت تاثير قرار داد. پس از آن بازي كسل كننده اي كه شاهد بوديم بازي در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد. با شروع نيمه دوم تيم پاس نوين همدان بازي بهتري ارايه داد و در لحظاتي شاهد بازي بسيار زيبايي از طرف دو تيم بوديم. در دقيقه 57 ضربه ايستگاهي رسول پورآزاد مي رفت وارد دروازه شود كه گلر روي خط توپ را برگرداند. برگشت همان توپ پايه گذار حركت خطرناكي روي دروازه پرسپوليس شد و توپ پس از برخورد به ديرك افقي و سپس به زمين گلر ميزبان آن را در اختيار گرفت. در حالي كه به نظر مي رسيد پرسپوليس حرفي براي گفتن ندارد حملات ميهمان نتيجه داد و در دقيقه 78 گل اول خود را به ثمر رساند. ميزبان بعد از دريافت گل نيز حملات مفيدي براي جبران انجام نداد و به عكس آن اين تيم پاس همدان بود كه توپ هاي آن ها يكي پس از ديگري از كنار دروازه پرسپوليس به بيرون مي رفت. حملات ادامه داشت تا آن كه در دقيقه دوم وقت هاي اضافي ميهمان گل دوم خود را نيز دريافت كرد تا با نتيجه دو بر صفر شكست خورده باشد.
حواشي:
ـ به دليل اتفاقاتي كه در بازي قبلي پرسپوليس درون جايگاه رخ داده بود در اين ديدار به جز خبرنگاران افراد ديگر حق حضور در اين مكان را نداشتند.
ـ علي رغم نتايج ضعيف پرسپوليس استقبال نسبتا خوبي از اين ديدار شده بود.
ـ تماشاگران با سازهاي محلي و همراهي ليدر خود احمد آبشيريني به تشويق تيم محبوب خود پرداختند.
ـ در صحنه اي كه دقيقه 57 روي دروازه پرسپوليس اتفاق افتاد كارشناسان داوري معتقد بودند كه توپ از خط دروازه عبور كرده است.
ـ حسين شجاعي و اميد زائري بازيكنان مصدوم ميزبان در نيمه اول بودند كه به جاي آن ها حسن حمدي نژاد و حميد بوركي وارد زمين شدند.
ـ نكته جالب عملكرد كادر فني در تعويض ها بود و حمدي نژاد كه در دقيقه 20 وارد زمين شده بود در نيمه دوم تعويض و از زمين خارج شد.
ـ داور 4 دقيقه وقت اضافي براي نيمه دوم در نظر گرفته بود.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/5708