کد خبر: 56997 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 دي 1394 - 09:09
معاون آموزش و پرورش بوشهر:
طرح حیاط پویا در تمام مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود

اتحادخبر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح حیاط پویا در تمام مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود.

اتحادخبر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح حیاط پویا در تمام مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش اتحادخبر،حسن قلندری ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش‌ و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های ورزشی را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و طرح‌های مختلفی در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان استان بوشهر در مسابقات و المپیادهای ورزشی عملکرد خوبی داشته‌اند و تلاش می‌شود که برنامه‌های ورزشی توسعه یافته و شاهد ارتقای سواد جنبشی و حرکتی در دانش‌آموزان باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در تمام مدارس استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح حیاط پویا در تمام مدارس استان خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌های باعث می شود تا استعدادیابی در فعالیت‌های ورزشی و حرکتی در میان دانش‌آموزان دختر انجام شود.

قلندری با اشاره به بهره‌مندی ۲۰۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر از طرح تامین ویتامین d، ادامه داد: طرح سلامت و تندرستی با همکاری سازمان بهداشت درمان و علوم پزشکی استان بوشهر در تمام استان اجرا شد.

وی همچنین از تجهیز همه مدارس استان بوشهر به سیستم بهداشتی خبر داد و گفت: ارائه آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان در دستور کار است./ص

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/56997