کد خبر: 53060 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 11 آبان 1394 - 08:29
المپیاد ورزشی در ۶۰ درصد مدارس بوشهر

اتحادخبر: معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در ۶۰ درصد مدارس این استان خبر داد.

اتحادخبر: معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در ۶۰ درصد مدارس این استان خبر داد.

به گزارش اتحادخبر به نقل از مهر؛ حسن قلندری در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که به صورت نمادین در دبستان شهید کللی شهر خورموج برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته این طرح در ۵۰ درصد مدارس استان بوشهر برگزار شد که امسال در بیش از ۶۰ درصد مدارس سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: سال‌های متمادی بود که ورزش آموزشگاه‌ها با رکود مواجه بود و در این دو سال اخیر مسئولان آموزش و پرورش اهمیت ویژه ای به این امر مهم دادند.

قلندری با بیان اینکه ورزش نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، تصریح کرد: دشتی توانسته در ورزش آموزشگاهی تلاش های خوبی انجام دهد و جزو شهرستان‌های موفق در سطح استان خود را معرفی کند.

وی ادامه داد: در حوزه معاونت تربیت بدنی ۶۰ برنامه عملیاتی به ادارات آموزش و پرورش سطح استان ارسال شد که اگر ما و اولیاء به مدرسه توجه کنیم شاهد توسعه هموارتر جامعه خواهیم بود.

قلندری اضافه کرد: اگر نسبت به مدرسه غفلت کنیم جامعه مشکل دار خواهیم داشت که نیاز آن جدی گرفتن مدارس و فرزندان در مدارس خصوصا مدارس ابتدایی است.

وی همچنین برضرورت آموزش های زندگی به دانش آموزان در مدارس تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و آمد توجه ویژه ای به ورزش های آموزشگاهی صورت گرفته که موجب نشاط و شادابی در بین دانش آموزان شده است.

احمد طیبیان از توسعه فضاهای ورزشی مدارس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با تلاش‌های فرماندار شهرستان دو زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان احداث می شود که کمک بسزایی در توسعه فضاهای ورزشی دارد.

وی بیان کرد: شهرستان دشتی دارای استعداد و ظرفیت های خوبی در ورزش دانش آموزی است که انشالله با برگزاری این گونه مسابقات و توسعه فضاهای ورزشی شاهد کشف این استعدادها باشیم./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/53060