کد خبر: 50714 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1394 - 07:19
برای اولین بار در دشتستان؛
برگزاری دوره آموزشی غواص سطح 1 + تصاویر

اتحادخبر: مسئول امداد و نجات این جمعیت هلال احمر دشتستان از برگزاری این دوره  آموزشی غواصی با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر، مرکز آموزش فنی حرفه ای و  اداره ورزش و جوانان شهرستان برای نخستین بار توسط مربی دوره دیده و برجسته آقای مسعود محمودی در راستای ارتقاء سطح عملیاتی و با هدف بروز رسانی و آماده سازی تیم غواصی ...

اتحادخبر: مسئول امداد و نجات این جمعیت هلال احمر دشتستان از برگزاری این دوره  آموزشی غواصی با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر، مرکز آموزش فنی حرفه ای و  اداره ورزش و جوانان شهرستان برای نخستین بار توسط مربی دوره دیده و برجسته در راستای ارتقاء سطح عملیاتی و با هدف بروز رسانی و آماده سازی تیم غواصی جمعیت هلال احمر شهرستان در حال برگزاری است.

حمید کشفی با بیان اینکه استقبال نجاتگران و امدادگران از این دوره آموزشی بسیار خوب بوده است، افزود: در نخستین دوره آموزشی 35 نفر از نجاتگران و امدادگران به منظور شرکت در این دوره آموزشی ثبت نام کردند، که پس از تست آمادگی جسمانی و انجام آزمایشات پزشکی تنها 20 نفر از آنها جهت شرکت در دوره غواصی سطح یک انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: ساعات آموزشی این دوره 168 ساعت می باشد که این افراد پس از گذراندن 48 ساعت آموزش نظری وارد 120 ساعت آموزش عملی میشوند و با تجهیزات غواصی و نحوه کار با آن و تکنیک‌های غواصی آشنا می‌شوند.

در پایان دوره نفراتی که مهارت‌های لازم را کسب نموده از نظر فنی بعنوان غواص سطح 1 شناخته خواهند شد که می‌توانند پس از احراز شرایط لازم در دوره‌های پیشرفته تر شرکت نمایند./ب









 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/50714