کد خبر: 49913 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 شهريور 1394 - 19:26
تغییر و تحول در کادر درمانی برازجان؛
رؤسای بیمارستان شهید گنجی برازجان تودیع و معارفه شدند+ تصاویر

اتحادخبر: مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان، امروز چهارشنبه 11 شهریورماه با حضور قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد. قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مراسم با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان بوشهر گفت: توسعه سلامت در استان بوشهر از اهداف مهمی است...

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان، امروز چهارشنبه 11 شهریورماه با حضور قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مراسم با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان بوشهر گفت: توسعه سلامت در استان بوشهر از اهداف مهمی است که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تحقق آن تلاش می‌کند و تا کنون به موفقیت های خوبی در این راستا دست یافته است.




حیدر عزیز نژاد ادامه داد: یک سال و نیم از اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر می گذرد و اجرای این طرح موجبات رضایت بسیاری از مردم را فراهم آورده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت  برای 35 هزار بیمار بستری در برازجان و 1600 مورد زایمان طبیعی رایگان در بیمارستان های این شهر از جمله دستاوردهای اجرای این طرح در برازجان بوده است.

مرادی رئیس سابق بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز با خواندن شعری از فریدون مشیری، از همکاری با پرسنل این بیمارستان ابراز خرسندی کرد.

علی مقدس جعفری رئیس جدید بیمارستان نیز  در سخنانی، ابراز امیدواری کرد بتواند ادامه دهنده راه رئیس اسبق این بیمارستان در اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت باشد.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهرپور مرادی در ریاست بیمارستان شهید گنجی برازجان تقدیر و علی مقدس جعفری به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی شد.

















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/49913