کد خبر: 49327 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1394 - 09:13
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد
لزوم ارائه خدمات ویژه به اصحاب رسانه در مصلای جمعه بوشهر

اتحادخبر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: به منظور پوشش گسترده برنامه‌های مصلای جمعه بوشهر باید شاهد ارائه خدمات ویژه به اصحاب رسانه در این محل باشیم.

اتحادخبر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: به منظور پوشش گسترده برنامه‌های مصلای جمعه بوشهر باید شاهد ارائه خدمات ویژه به اصحاب رسانه در این محل باشیم.

خبرگزاری فارس: لزوم ارائه خدمات ویژه به اصحاب رسانه در مصلای جمعه بوشهر

 به گزارش اتحادخبر، عبدالله نجفی ظهر روز شنبه در نشست با مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه استان بوشهر گفت: نظر به اهمیت برنامه‌ها و حضور چهره‌های ملی در ستاد نماز جمعه نیاز به بررسی راهکارها برای ارتقای سطح همکاری میان ستاد نماز جمعه و اصحاب رسانه احساس می‌شود.

وی افزود: برای پوشش گسترده برنامه‌های مصلی جمعه بوشهر باید شاهد ارائه خدمات ویژه به اصحاب رسانه در این محل باشیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ضمن ارائه پیشنهادهایی ادامه داد: راهکارهای مناسب نیاز است تا از این پس حضور فعال خبرنگار، عکاسان و تصویربرداران در برنامه‌های ستاد نماز جمعه تسهیل شود.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر نیز در این دیدار به نقش و اهمیت رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی نباید از جایگاه بسیار اثرگذار و نقش بارز رسانه‌ها غافل شد.

رکنی اظهار داشت: اصحاب رسانه در قبال نشر اخبار باید بسیار دقیق عمل کرده و از حضور در دوره‌های تخصصی مرتبط با این حوزه برای افزایش کارایی استقبال کنند.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: برای مدیریت هرچه بهتر خبررسانی و ارج نهادن بر زحمات فعال در حوزه رسانه، از این به بعد خبرنگاران و عکاسان مورد تایید بسیج رسانه به منظور پوشش برنامه‌های ستاد نماز جمعه در رسانه‌ها اجازه حضور در مصلای نماز جمعه را خواهند داشت./ص

فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/49327