کد خبر: 48983 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1394 - 08:44
قدردانی هواداران شاهین بوشهر از حمایت‌های شورا و شهرداری

 

اتحادخبر: جمعی از پیشکسوتان و هواداران شاهین بوشهر با حضور در نشست علنی شورای شهر بوشهر، از اقدام شورا و شهرداری برای حمایت از این تیم مردمی قدردانی کردند.

 

اتحادخبر: جمعی از پیشکسوتان و هواداران شاهین بوشهر با حضور در نشست علنی شورای شهر بوشهر، از اقدام شورا و شهرداری برای حمایت از این تیم مردمی قدردانی کردند.

خبرگزاری فارس: قدردانی هواداران شاهین بوشهر از حمایت‌های شورا و شهرداری

به گزارش اتحادخبر نشست صبح امروز شورای شهر بوشهر حال و هوای دیگری داشت و هواداران تیم مردمی شاهین بوشهر با حضور در این نشست از اقدام شورا و شهرداری برای تحت پوشش قرار دادن تیم فوتبال شاهین قدردانی و حمایت کردند.

این حمایت یک اقدام ورزشی و اجتماعی است

بهرام غریب‌زاده از پیشکسوتان باشگاه شاهین در این نشست با قدردانی از اقدام شورا، شهرداری و استانداری اظهار داشت: این حرکت یک اقدام ورزشی اجتماعی بود.

وی بابیان اینکه خدمت به ورزش بخصوص فوتبال خدمت به جامعه است، گفت: این کار بزرگ شورا و شهرداری  خدمت بزرگی به مردم و جوانان ورزش دوست بوشهری است.

این پیشکسوت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: در زمان حضور شاهین در لیگ برتر حتی از استان‌های اطراف برای تماشای بازی‌های شاهین به بوشهر می‌آمدند و در تمام طول هفته جوانان سرگرم ورزش و فوتبال بودند.

وی در ادامه افزود: مطمئنا جامعه ورزش استان با این حرکت شورا، شهرداری و استانداری به تحرک درمی‌آید و یک‌شور و نشاط جدید به ورزش استان می‌دهد.

این اقدام شورا و شهرداری یک حرکت فرهنگی بزرگ است

محمد بوذرجمهری یکی دیگر از پیشکسوتان باشگاه شاهین نیز با قدردانی از این حرکت شورا و شهرداری در زمینه ورزش اظهار داشت: ورزش از ارکان جامعه است و این  اقدام شورا، شهرداری و استانداری یک حرکت فرهنگی بزرگ است.

وی بابیان اینکه ورزش نقش بسیار مهمی در مبارزه با معضلات اجتماعی دارد، اظهار داشت: تا شاهین و ایران جوان به حرکت درنیایند، ورزش استان حرکت نمی‌کند.

هوادار قدیمی شاهین بوشهر اضافه کرد: کسی نباید  بهانه و ایراد بگیرد که چرا از ورزش حمایت‌ شده است، زیرا هم‌اکنون تعداد بسیار زیادی از شهرداری‌ها و استانداری‌ها از ورزش حمایت می‌کنند و در سال 700 تا 800 میلیارد تومان فقط در فوتبال ایران هزینه می‌شود ما که در کنار خلیج‌فارس هستیم و مرزداران خوبی نیز بوده‌ایم، اگر بخش خصوصی حمایت نمی‌کند، آیا بخش دولتی نباید کمک کند؟

این هوادار باشگاه شاهین بوشهر افزود: تیم نفت تهران در سال بیست میلیارد تومان هزینه می‌کند، اما صد هوادار هم ندارد، اما در هر تمرین شاهین حداقل دو هزار تماشاگر حضور دارد و در زمان بازی‌ها حداقل 10 تا 15 هزار نفر تماشاگر در وزرشگاه حضور داشتند.

وی در پایان با قدردانی از همه اعضای شورا، شهردار و استاندار اظهار امیدواری کرد با این حمایت شاهد بازگشت روزهای خوب فوتبال بوشهر باشیم.

این حرکت انرژی خاصی به جوانان و مردم بوشهر تزریق کرد

رییس شورای شهر بوشهر نیز با قدردانی از پیشکسوتان و هواداران شاهین اظهار داشت: این تصمیم شورا یک تصمیم جمعی بوده است و یک خواسته به‌حق جوانان و مردم بوشهر بود که انشاالله با این حمایت شاهد شادی و نشاط بسیار خوبی در جامعه باشیم.

عبدالخالق برزگرزاده با قدردانی از شهردار بوشهر اظهار داشت: در این چند روز با تحت پوشش قرار گرفتن شاهین توسط شهرداری بوشهر، انرژی خاصی به مردم و جوانان  تزریق‌ شده و امیدوارم این شوراو نشاط با نتایج بسیار خوبی گرفته می‌شود، ادامه داشته باشد./ص

فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/48983