کد خبر: 48908 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مرداد 1394 - 09:25
اختصاصی اتحادخبر
ماجرای استخدام اداره کل بازرسی استان بوشهر چه بود؟

اتحادخبر: چندی پیش خبری در خصوص استخدام اداره کل بازرسی استان بوشهر در برخی از رسانه های این استان منتشر شد. خبری که در آن ذکر شده بود، اداره ﮐﻞ بازرﺳﯽ استان بوشهر  در راﺳﺘﺎی اﻧﺠﺎم وﻇﺎﯾﻒ و ﻣﺄﻣﻮرﯾﺖ های ﻧﻈﺎرﺗﯽ ﺑﺮ دﺳﺘﮕﺎه ھﺎی اداری و اﺟﺮاﯾﯽ ، جهت ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز از بین آقایان در ﺗﺨﺼﺺ های کامپیوتر و فناوری اطلاعات...

اتحادخبر- سیده هدیه علوی شریف: چندی پیش خبری در خصوص استخدام اداره کل بازرسی استان بوشهر در برخی از رسانه های این استان منتشر شد.
خبری که در آن ذکر شده بود، اداره ﮐﻞ بازرﺳﯽ استان بوشهر  در راﺳﺘﺎی اﻧﺠﺎم وﻇﺎﯾﻒ و ﻣﺄﻣﻮرﯾﺖ های ﻧﻈﺎرﺗﯽ ﺑﺮ دﺳﺘﮕﺎه ھﺎی اداری و اﺟﺮاﯾﯽ ، جهت ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز از بین آقایان در ﺗﺨﺼﺺ های کامپیوتر و فناوری اطلاعات دﻋﻮت به همکاری ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.( شرح خبر)

استخدامی اداره کل بازرسی استان بوشهر
انتشار این خبر، موجب ایجاد شبهاتی برای برخی از خوانندگان آن شد چرا که بسیاری از افراد با دیدن تیتر استخدام در اداره کل بازرسی، اقدام به ثبت نام کرده بودند و پس از هزینه کردد مبالغی، متوجه شدند که این آزمون مختص یک رشته( مهندسی فناوری اطلاعات IT ) می باشد.
مدیر روابط عمومی اداره کل بازرسی استان بوشهر در گفتگو با اتحادخبر؛ ضمن تأیید این موضوع گفت: حدود یک هفته پیش، آگهی استخدام یک نفر کارشناس یا کارشناس ارشد فناوری اطلاعات، به برخی از سایتها ارسال شد.
ابراهیمی افزود: در این آگهی آمده است که نیروی مورد نیاز کارشناس یا کارشناس ارشد فناوری اطلاعات می باشد ، از این رو استخدام در سایر حوزه ها صورت نخواهد گرفت.
وی ادامه داد: این اداره کل پیش از این و حدود چندماه گذشته اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرده بود که طی این آزمون هشت نفر استخدام شدند و در حال حاضر نیز استخدام دیگری صورت نخواهد گرفت./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/48908