کد خبر: 45314 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 خرداد 1394 - 07:35
انتقاد مدیر آبفا دیر از مصرف بالای برخی حسینیه‌ها

اتحادخبر: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر از مصرف بیش‌ازحد آب در برخی حسینیه‌ها و گلزارهای شهدا انتقاد کرد.

اتحادخبر: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیر از مصرف بیش‌ازحد آب در برخی حسینیه‌ها و گلزارهای شهدا انتقاد کرد.

به گزارش اتحادخبر؛ عباس جاوید در جلسه شورای اداری بردخون  اظهار داشت: وضعیت  آب در دنیا و کشور مناسب نیست و تنها 5/1 درصد قابل شرب است اما مردم از آن بیش‌ از حد مصرف می‌کنند و این بسیار نگران‌کننده است.

وی افزود: در شهرستان دیّر مصرف و برداشت‌های غیرمجاز زیادی وجود دارد و برخی مردم  از آب شرب برای مصارف کشاورزی و شستشوی منزل و مصارف غیرضروری استفاده می‌کنند که این شیوه مناسبی نیست و ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دیّر اضافه  کرد: در گلزارهای شهدا و اماکن مذهبی مانند حسینیه‌ها مصرف آب بسیار بالا است که باعث افت فشار و کمبود ذخیره آب می‌شود و این معضلی در شهرستان دیّر است که نیاز به توجه اساسی دارد.

بخشدار بردخون نیز با توصیه به شهروندان در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: در بردخون تلاش شده تا حد امکان  قطعی آب نداشته باشیم اما ممکن است به دلیل  مصرف بیش‌ از حد مجبور شویم در برخی اوقات برای مدیریت شبکه آب نسبت به زمان‌بندی آب اقدام  کنیم.

حیدر عمرانی با اشاره به ایام سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره)، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) یک شخصیت بزرگ و جهانی داشت به همین منظور ما تا زنده هستیم پیرو خط  ولایت، امامت و رهبری خواهیم بود.

وی با تأکید بر حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل (ره)، افزود: وظیفه همه ما این است که برای تبیین اندیشه‌های امام راحل (ره) بکوشیم، زیرا حضرت امام اسوه استقامت و شجاعت و بزرگ‌منشی است و به‌حق باید گفت بعد از معصومین چنین شخصیتی نداشته‌ایم.

در ادامه تعدادی از مسئولان، دهیاران  و مسئولان شوراهای پیرامون مشکلات و فعالیت‌های خود مطالبی  بیان کردند./ب

 

منبع:فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/45314