کد خبر: 44288 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1394 - 16:41
حیدر بحرانی مطرح کرد:
دشتستان یکی از امن ترین شهرستان های استان بوشهر /بارها تهدید شدم

اتحاد جنوب: رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر گفت: در مقطعی از سال ۸۵، عده ای از اراذل و اوباش، باعث ناامنی در دشتستان شدند اما امروز این شهرستان، یکی از امن ترین شهرستان های استان بوشهر است.

اتحاد جنوب: رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر گفت: در مقطعی از سال ۸۵، عده ای از اراذل و اوباش، باعث ناامنی در دشتستان شدند اما امروز این شهرستان، یکی از امن ترین شهرستان های استان بوشهر است.

کراپ‌شده - بوشهر

به گزارش اتحاد جنوب به نقل از مهر، حیدر بحرانی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه آیین تودیع خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال ۸۵ تا امروز در سمت ریاست دادگستری استان توفیق خدمت به مردم بوشهر را داشتم و در طول هشت سال و نیم خدمت در استان، هر چه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم.

وی افزود: چون در زمان پذیرش این مسئولیت با خدا معامله کردم، به رغم اینکه بارها تهدید شدم، هیچ محافظی نداشتم و حتی بعضا زمان های زیادی خانواده ام را نمی دیدم، هیچگاه شکایتی نکردم و همه تلاشم برای حفظ آبروی افراد بود.

امنیت استان بوشهر هیچ مشکلی ندارد

رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه تلاش کردم ضد ارزش ها در جامعه رواج نیابند، تصریح کرد: امروز، امنیت استان هیچ مشکلی ندارد و این موفقیت با همکاری دستگاه قضایی استان، سپاه، بسیج، سربازان گمنام امام زمان (عج)، شورای تامین استان و در راس آن استاندار بوشهر حاصل شده است.

بحرانی خاطرنشان کرد: در مدت حضورم، تنها در مقاطعی از سال ۸۵، عده ای از اراذل و اوباش، شهرستان دشتستان را با ارتکاب بیش از ۹۰ فقره قتل، ناامن کردند به شکلی که این ناامنی به سایر شهرهای استان نیز سرایت کرد اما با اقدامات گشترده امنیتی توسط ضابطین، سربازان گمنام امام زمان (عج)، دستگاه قضا و سایر مراجع، امروز دشتستان یکی از امن ترین شهرستان های استان بوشهر است و جوانان مستعد، با اخلاق و متعهدی در این شهرستان وجود دارد که سرمایه های استان هستند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت سعی بر حفظ تعامل با مردم داشتم، از مردم و مسئولان استان بوشهر خواست با رییس کل جدید دادگستری استان همکاری داشته باشند چرا که موفقیت وی موفقیت نظام خواهد بود.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز، از زحمات حیدر بحرانی در سمت رییس کل دادگستری استان بوشهر تقدیر و به جای وی، علی جمادی در این سمت معارفه شد./ص

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/44288