کد خبر: 44095 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1394 - 11:11
بیانیه خانه کارگر استان بوشهر به مناسبت روز جهانی کارگر

اتحاد جنوب: خانه کارگر استان بوشهر به مناسبت هفته کارگر بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

اتحاد جنوب: خانه کارگر استان بوشهر به مناسبت هفته کارگر بیانیه ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

لیس للانسان الا ما سعی

تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی نشان می دهد که جامعه کارگری به عنوان امین ترین، دلسوزترین و پیگیرترین قشر جامعه همواره در زمره پیشتازان و افتخارآفرینان عرصه کار و تولید و از مهمترین ارکان توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در تمامی عرصه های ملی و بین المللی است.

 

بر همت استوار تمامی زحمت کشان عرصه های کار و تولید که با تلاشهای شبانه روزی خشت بر خشت افتخار این ملت می نهند و دیوارهای عزت و سربلندی را هر روز از روز دیگر بلندتر می سازند می بالیم و بوسه را بر دستانشان روا می دانیم که پینه های دستانشان کعبه دلهای سوخته است که روزی بر شهیدان این دیار می گریست و امروز چشم به راه همت والای آنانیم که تلاششان در راه کسب روزی حلال از یکسال شمشیر زدن اولاتر است.

 

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم                     که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم

 

خانه کارگر تصمیم دارد که در راستای تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری و در سالی که بنام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" در حمایت از تولید ملی تمام تلاش خود را بکار گیرد. همچنین تمامی تلاش خود را برای اعتلای صنعت ملی که باید با تکیه بر رعایت حقوق انسانی کار همانطور که در اصل پیام نیز مشهود است، قرار داده و کارگران نیز به عنوان چرخه اصلی این حرکت هم سکان دار این حرکت باشند و هم دستیابی به حقوق آنان آرمان و مراد همگان گردد.

لذا ضمن گرامیداشت هفته کارگر، کارگران خواهان اعتلای تشکلات و توسعه تشکلات کارگری و حضور آنان در محافل مختلف اند؛ خواست آنان تشکلاتی است که فقط برای آنها بکوشد و هدف و آرمانشان اعتلای سطح زندگی، معیشت و شخصیت آنها باشد./ب

 

خانه کارگر استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/44095