کد خبر: 43006 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 فروردين 1394 - 20:54
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر خبر داد
ورود 385 هزار خودرو به شهر بوشهر در ایام تعطیلات نوروز

اتحاد جنوب: رئیس اداره راه و شهرسازی بوشهر از ورود 385 هزار و 800 خودرو در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان خبر داد.

اتحاد جنوب: رئیس اداره راه و شهرسازی بوشهر از ورود 385 هزار و 800 خودرو در ایام تعطیلات نوروز به این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: ورود 385 هزار خودرو به شهر بوشهر در ایام تعطیلات نوروز

به گزارش اتحاد جنوب ، عبدالرضا رستمی صبح امروز در حاشیه نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از شروع مسافرت‌های نوروزی سعی کردیم برای انجام بهتر برنامه‌ها و فعالیت‌های این کمیته با پلیس‌راه جلسات متعددی برگزار کردیم که خوشبختانه تاثیرات اینگونه جلسات در این ایام کاملا مشهود بود.

رستمی تصریح کرد: در محور شیف گناوه که مورد توجه مسئولان بود گشت نامحسوس راه ‌اندازی کردیم که خوشبختانه در این محور تا به حال تصادفی رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترددی که آمار گرفته‌ایم تا به این لحظه سه تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان بوشهر رخ داده که جرحی بوده و کشته‌ای تا به حال نداشته‌ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر ادامه داد: تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی 2 هزار متر شست‌وشوی علائم راهنمایی و رانندگی، 250 متر تعمیر گاردریل و 160 کیلومتر راه‌های روستایی را خط‌کشی کرده ایم.

این مسئول به بیان دیگر موارد عملکرد این کمیته اشاره و بیان کرد: 80 متر سرعت‌گیر در گورکات، تنگک و نیروگاه، نصب تابلو اطلاعاتی 250 متر و 270 مورد تعمیر چراغ و تاورهای روشنایی صورت گرفته است.

رستمی با اشاره به اینکه 140 متر تهیه و نصب نیوجرسی در دویره احمدی و چغادک داشته‌ایم،اذعان داشت: 385 هزار و 800 خودرو به شهر بوشهر وارد شده و 355 هزار و 624 خودرو از این شهر خارج شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های مکانیکی ایران خودرو 568 تعمیر خودرویی داشته‌اند، متذکر شد: ورودی خودروها به شهر بوشهر نسبت به روزهای عادی 103 درصد رشد داشته است./ص

فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/43006