کد خبر: 42502 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 اسفند 1393 - 10:07
تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز استان بوشهر

اتحاد جنوب: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر از تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز استان بوشهر خبر داد.

اتحاد جنوب: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر از تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز استان بوشهر

به گزارش اتحاد جنوب، جهانگیر شاهینی صبح امروز در نشست با مدیران و کارکنان پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و روز به روز شاهد اعتلای این منطقه هستیم.
وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و تحقیق در استان افزود: این مهم به ویژه در مناطق صنعتی اهمیت زیادی دارند.
مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت پژوهش در مناطق صنعتی خاطرنشان کرد: این نشست در راستای همکاری همه جانبه برای کمک به توسعه صنعت، به ویژه صنعت نفت و گاز در استان بوشهر تشکیل شده و مثلت مدیریت استان، صنعت نفت و گاز و پارک علم و فناوری و مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان، باید تمام تلاش خود را برای ظرفیت‌سازی در راستای ارتقای صنعت و در نهایت پیشرفت و توسعه استان و خدمت به مردم انجام دهند.
شاهینی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان در توسعه فازهای پارس جنوبی راه‌اندازی شهرک صنعتی برای حضور موثرتر شرکت‌های دانش بنیان در صنعت و نفت و گاز استان را ضروری دانست.
رئیس کمیسیون راهبری پژوهش استان بوشهر اضافه کرد: ما در استانداری بوشهر به عنوان هدایتگر، تسهیل‌کننده و دستگاه حاکمیتی و دانشگاه و پارک علم و فناوری و مراکز رشد به عنوان اجراکننده، برنامه‌های مدونی را برای توسعه‌ صنعت و ارتباط بهتر پژوهشگران با صنعت نفت و گاز تدارک دیده‌ایم./ص

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/42502