کد خبر: 41033 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1393 - 11:51
پیام تسلیت مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان به مناسبت درگذشت حجت الاسلام شهبازی

اتحادجنوب: ضایعه اسفناک در گذشت رزمنده و جانباز عالی مقام حجت الاسلام والمسلمین حاج سید کاظم شهبازی جمیع دوستان و یاران را در اوج بهت و عمق اندوه فرو برده است. شخصیت متین، محبوب و خستگی ناپذیر مرحوم حاج سید کاظم شهبازی وی را شمع محافل متدینین و ثقل مجالس یاران اصلاح طلب و پیروان خط راستین امام(ره)  در استان بوشهر و بویژه دشتستان کرده...

انا لله و انا الیه راجعون


ضایعه اسفناک در گذشت رزمنده و جانباز عالی مقام حجت الاسلام والمسلمین حاج سید کاظم شهبازی جمیع دوستان و یاران را در اوج بهت و عمق اندوه فرو برده است. دست دنیای فانی چه زود محفل یاران را از وجود ذی جود این سید جلیل القدر بی بهره کرد و قلم روزگار دنی چه نابهنگام بر دفتر حیات پر برکتش ختیمه نگاشت. روحانی گرانقدری که در مسیر خدمت به کشور از ابتدای انقلاب تا کنون دست از تلاش بر نداشت و رزمنده ای که به پاس مجاهدت در دفاع از دین و میهن به مقام قائم جانبازی نایل آمد. شخصیت متین، محبوب و خستگی ناپذیر مرحوم حاج سید کاظم شهبازی وی را شمع محافل متدینین و ثقل مجالس یاران اصلاح طلب و پیروان خط راستین امام(ره)  در استان بوشهر و بویژه دشتستان کرده بود. در این سالها سید بزرگوار همواره با جدیت مسائل و مشکلات دشتستانی ها را در مرکز کشور پیگیر بودند و حلقه جمع همفکران استان و شهرستان در کل کشور بودند. ید طولای ایشان در امور خیریه و پیگیری امور عموم مردم زبانزد بود و کمتر پیش می آمد که درخواست خیری را بی‌پاسخ بگذارد. در گذشت مرحوم شهبازی دلهای یاران را شکست و غصه را میهمان سینه همراهان نمود.
مجمع اصلاح طلبان دشتستان مصیبت فقدان حزن انگیز این روحانی محبوب را خدمت خانواده محترم، دوستان، یاران و همراهان ایشان و همه مردم فهیم دشتستان تسلیت عرض نموده و از رب جلیل برای ایشان صبر جمیل و اجر عظیم مسألت می کند. انشالله خداوند رحمان آن مرحوم مغفور را قرین رحمات واسعه خویش قرار دهد و با اولاد زهرای اطهر (س) محشور بفرماید.


مجمع اصلاح طلبان شهرستان دشتستان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/41033