کد خبر: 40075 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1393 - 08:59
حضور پررنگ بوشهر در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر

اتحادجنوب: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از حضور پررنگ تئاتر این استان در سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

اتحادجنوب: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از حضور پررنگ تئاتر این استان در سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش اتحادجنوب؛ جهانشیر یاراحمدی اظهار داشت: سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی از فردا آغاز می‌شود که تئاتر بوشهر با دو نمایش صحنه‌ای، یک نمایش خیابانی و سخنرانی در سمینار تئاتر کشورهای مسلمان و بخش تجلیل حضور پررنگی دارد.

وی بیان کرد: در بخش مرور نمایش بچه‌های خاکستری کار الهام چنانی از جزیره خارگ نماینده استان است و در بخش مناطق نمایش، سیه سول کار حسن رضایی از بوشهر و در بخش خیابانی نیز نمایش ناکو نوشته و کار محمد مظفری حضور دارد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر بیان کرد: احمد جولایی هنرمند هم استانی در سمینار تئاتر کشورهای مسلمان سخنرانی خواهد کرد، همچنین ستاد برگزاری جشنواره از شهید تئاتر شهید غلامرضا کشتکار هنرمند تئاتری که شاگردان بسیاری را در دیلم و برازجان تربیت کرد و نمایش‌های متعددی را روی صحنه برد تجلیل خواهد کرد.

یاراحمدی گفت: به این ترتیب تئاتر استان امسال حضور پررنگی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد داشت./ب
منبع:فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/40075