کد خبر: 38778 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 دي 1393 - 09:22
راه‌اندازی 125 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در استان بوشهر

اتحادجنوب: مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از راه‌اندازی 125 واحد تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.

اتحادجنوب: مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از راه‌اندازی 125 واحد تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.

محمدتقی منوچهری اظهار داشت: توسعه کشاورزی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت است و بدون تردید حمایت از بخش کشاورزی موجبات رونق اقتصادی می‌شود.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و افزایش امکانات و تجهیزات کشاورزی در مناطق مختلف استان در دستور کار مدیران سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از برنامه‌های مهم جهاد کشاورزی در شهرستان‌های استان است و تاکنون اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام گرفته است.

منوچهری تصریح کرد: توسعه صنایع بسته‌بندی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی از برنامه‌های این اداره کل است و امسال تعداد زیادی واحد بسته‌بندی و تبدیلی جدید اجرایی و یا تکمیل شده است.

وی از راه‌اندازی 125 واحد تولیدی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر در صنایع تبدیلی کشاورزی استان مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: تاکنون بیش از 89 میلیارد تومان در راه‌اندازی صنایع تبدیلی و بسته‌بندی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

منوچهری در پایان متذکر شد: ظرفیت اسمی واحدهای بسته‌بندی و صنایع تبدیلی استان سالانه بیش از 260 هزار تن انواع محصول کشاورزی است./ب

 

فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/38778