کد خبر: 37745 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 آذر 1393 - 18:37
اختصاصی اتحادجنوب/مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر :
خدمات دولت تدبیر و امید ارزشمند و قابل دفاع است

اتحادجنوب:مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار آبپخش اظهار داشت:قریب به 15 ماه از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد كه در این مدت خدمت به مردم به شكل نوین آغاز شد و آثار و بركات آن نیز مشخص و مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است.به گزارش اتحادجنوب،سید اسماعیل موسوی  افزود:در عرصه های مختلف خدمات دولت قابل ذكر است...

اتحادجنوب -جواد راهپیما:مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار آبپخش اظهار داشت:قریب به 15 ماه از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد كه در این مدت خدمت به مردم به شكل نوین آغاز شد و آثار و بركات آن نیز مشخص و مورد تایید مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش اتحادجنوب،سید اسماعیل موسوی  افزود:در عرصه های مختلف خدمات دولت قابل ذكر است؛مثلا در عرصه سیاست خارجی و مذاكرات هسته ای با جدیت عمل شده و روابط با كشورهای خارجی بهبود یافته و آثار دیپلماسی خارجی دولت تدبیر و امید ارزشمند بوده و مردم نتایج آن را در آینده ای نه چندان دور خواهند دید.

موسوی به سیاست داخلی دولت تدبیر و امید نیز اشاره كرد و ابراز داشت:خدمات دولت تدبیر و امید در این مدت كوتاه ارزشمند و قابل دفاع است از جمله در سیاست داخلی كه بر محور تعامل با گروه های سیاسی مختلف و اهتمام جدی به عدم قانون گریزی از شاخصه های ارزشمند سیاست داخلی دولت تدبیر و امید می باشد.





این مسئول به موفقیت های اقتصادی دولت نیز اشاره كرد و گفت:دولت تدبیر و امید در بحث اقتصاد،با استفاده از نظرات متخصصان این حوزه توانست تورم 42 درصدی را به كمتر از 20 درصد برساند كه موفقیتی ارزشمند محسوب می شود.

وی اضافه كرد:اقتصاد دانان نگران ركود اقتصادی بودند كه دولت بسته جامع خروج از ركود را ارائه كرد كه عملیاتی شدن آن آثار مثبتی خواهد داشت.

مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری سیاست های دولت در بحث سلامت و درمان مردم را نیز مثبت دانست و اظهار داشت:در بحث سلامت دولت با پذیرش هزینه های سنگین درمان میزان پرداختی مردم را تا 5 درصد كاهش داد و تلاش می كند بسته سلامت و سیاست های كلی حوزه سلامت به طور كلی اجرایی شود.

سید اسماعیل موسوی  به توجه استاندار بوشهر به جوانگرایی در عرصه مدیریت های استان اشاره كرد و افزود:توصیه استاندار محترم این بود كه بخشداران باید كمتر از 38 سال و تحصیلكرده و نیروی وزارت كشور باشند و ما بر این اساس آقای علی مردان لو را كه فوق لیسانس علوم سیاسی و از كارشناسان ارزشمند استانداری بود را برای سمت بخشداری آبپخش انتخاب كردیم.

موسوی اضافه كرد:برای اولین بار در تاریخ استان بوشهر یك بخشدار زن برای بخشداری مركزی بوشهر انتخاب شد و معاون فرماندار عسلویه هم از برادران اهل سنت می باشد./م

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/37745