کد خبر: 34721 ، سرويس: ایران و جهان
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1393 - 09:33
شيطنت رسانه‌هاي بعثي هنگام بستري مقام معظم رهبري

منتشر کنندگان آن خواسته يا ناخواسته، از روي عمد يا غير عمدي، تصوير حجة الإسلام و المسلمين سيد «حسن خميني» را به عنوان تصوير اين مطلب انتخاب کرده اند که اين خود جاي سؤال دارد.

اتحاد جنوب: بعد از عمل جراحي موفقيت آميز مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي، هنگامي که ايشان براي تکميل درمان در بيمارستان بستري بودند، رسانه هاي وابسته به حزب منحله بعث تلاش کردند با شيطنت هاي رسانه اي، افکار عمومي جهان عرب را منحرف کنند.

اما با توجه به تدبير ايده آل و عالي رهبر معظم انقلاب و شيوه اي که براي رسانه اي شدن عمل جراحي ايشان در دستور کار قرار گرفته بود، شيطنت بعثي ها نتيجه اي نداشت و همگان غافلگير شدند و ديگر جايي براي شايعه پراکني و شيطنت دشمنان جمهوري اسلامي ايران باقي نماند.

اما آنچه که در شيطنت رسانه هاي بعثي مهم به نظر مي رسد، اين بود که تلاش کردند پا را از گليم خود فراتر گذاشته و در مورد آينده سياسي جمهوري اسلامي ايران سخن به ميان بياورند و به تحليل هاي خيال پردازانه و غير منطقي بپردازند.

در بخشي از مطلبي که در اين باره توسط رسانه هاي بعثي منتشر شده، آمده: جانشينان احتمالي رهبر فعلي ايران، عبارتند از: "مجتبي خامنه اي"، "سيد محمود هاشمي شاهرودي"،‌ "صادق لاريجاني"، "ناطق نوري"، "حسن خميني" و "هاشمي رفسنجاني".

نکته تعجب برانگيز در اين مطلب آن است که منتشر کنندگان آن خواسته يا ناخواسته، از روي عمد يا غير عمدي، تصوير حجة الإسلام و المسلمين سيد «حسن خميني» را به عنوان تصوير اين مطلب انتخاب کرده اند که اين خود جاي سؤال دارد./ب1

شيعه آنلاين

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/34721