کد خبر: 33737 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1393 - 07:09
فال روزانه 03 / 06 / 1393

 فال روزانه 03 / 06 / 1393

فروردین


امروز شهامت و جسارت شما زیاد می شود و می توانید در حوزه هایی فعالیت کنید که دیگران از آن هراس دارند. البته این را بدانید که با توسعه ارتباط های اجتماعی خود یا انجام کارهای گروهی نتیجه بهتری به دست خواهید آورد. احتیاط را فراموش نکنید. اگر بتوانید در محل کار ایده هایتان را مطرح کنید، فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت به دست خواهید آورد. در مسایل احساسی باید حرف دلتان را بگویید تا طرف مقابل درک درستی از شما داشته باشد. با سکوت کردن فقط خود و او را آزار می دهید و ناراحتی موجود نیز بیشتر ادامه می یابد.

اردیبهشت

امروز آغازگر روند تغییر در زندگی حرفه ای شما است. با آشنا شدن با افراد جدید و شرکت در مراسم و کنفرانس های مرتبط به شغل خود، می توانید ایده هایی در سر بپرورانید که بسیار کمک کننده و مثبت هستند. شاید در نظر داشته باشید کاری مستقل را آغاز کنید. امروز زمان خوبی برای این کار به شمار می رود. در مسایل عاشقانه بهتر است از بحث و مشاجره با شریک خود دوری کنید. به جای دعوا بهتر است با هم صادقانه حرف بزنید و ریشه مشکلات خود را بیابید. با همفکری می توانید راهکارهای مناسب تری برای آنها بیابید.

خرداد

امروز زمان ارتباط های اجتماعی است. شما باید تعاملات خود با دیگران را بیشتر کنید تا موفقیت هایی که در سر دارید را به دست بیاورید. شرکت در مجامع حرفه ای و کنفرانس های مرتبط به شغلتان کمک می کند تا با کارشناسان آن حوزه آشنا شوید. در محل کار اگر تنشی وجود دارد آرام باشید و با منطق آن را برطرف کنید. مسایل عاشقانه امروز کمی پیچیده می شوند. از یک طرف دوست دارید مشکلات میان خود را برطرف کنید، از طرفی هم نمی دانید راه درست و چاره این کار چیست. کائنات به شما کمک می کند تا شگفتی بیافرینید. از این فرصت استفاده کنید.

تیر

انگیزه، شجاعت و جسارت شما امروز بسیار زیاد است. در ذهنتان ایده های ارزشمند چرخ می زنند. باید سعی کنید با همکاران نیز به توافق و سازش برسید. احساسات شما زیاد است و از این رو باید کنترل و مدیریت بیشتری روی حرف هایی که می گویید و کارهایی که می کنید، داشته باشید. این روند در در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت. شما در مسایل عاطفی کمی خودخواهانه رفتار می کنید. این مساله مورد انتقاد شریک عاطفیتان است. شاید بهتر باشد از زاویه ای دیگر به رابطه خود نگاه کنید تا به تعادل و تفاهم لازم برسید.

مرداد

امروز انرژی های بسیاری دارید که می خواهید همه جانبه آنها را تخلیه کنید. خوب است باشگاه بروید و ورزش کنید. یا پروژه های ناتمام کاری را به انجام برسانید. در محل کار بادیگران رفتار مسالمت آمیز داشته باشید. بهتر است اصول همکاری گروهی را بدانید در تعامل با دیگران به سوی موفقیت حرکت کنید. در مسایل عاطفی گاهی دچار سوءبرداشت هایی هستید که به رابطه شما لطمه می زند. بهتر است به جای بحث با یکدیگر صادقانه حرف بزنید و ریشه این مشکلات را بیابید. هر چه سریع تر به این مسایل رسیدگی کنید، آینده بهتری خواهید داشت.

شهریور

انرژی های امروز زیاد هستند. باید از آنها برای انجام کارهای عقب افتاده بهره بگیرید.در محل کار می توانید ارتباط های بهتری با همکاران داشته باشید. یا با شرکت در اجتماعات حرف هی، با افراد جدیدی آشنا شوید و از آنها ایده بگیرید. زندگی اجتماعی شما امروز در بهترین حالت خود قرار دارد و می توانید تاثیرگذاری خوبی روی دیگران داشته باشید. در زندگی عاطفی خود هم باید با شریکتان صادق باشید. حس امروزتان به گونه ای است که دایم به همه چیز اعتراض می کنید، این موجب ناراحتی طرف مقابل می شود. کمی در روش خود تجدید نظر کنید.

مهر

امروز باید با احتیاط بسیار قدم در راهی بگذارید که مدت ها است منتظر آن هستید. در این مسیر با همکاران خود در مورد آغاز و راه اندازی یک پروژه جدید همفکری خواهید داشت. شما همیشه توان قانع کردن بقیه را دارید، اما امروز این کار برایتان دشوار است و نگرانی زیادی را به قلبتان می دهد. اما به خود اعتماد داشته باشید و وارد ارتباط های جدید بشوید. در مسایل عاطفی هم کمی از جزئیات آزاردهنده دست بکشید. رابطه شما خوب است اگر شما بیش از حد مته به خشخاش نگذارید. سعی کنید با حرف زدن با یکدیگر کمی تفاهمات خود را بیشتر کنید.

آبان

امروز انرژی و اراده کاری بسیار خوبی دارید. به خوبی می توانید در اجتماعات حرفه ای خودی نشان دهید و دوستان جدیدی بیابید که برای پیشرفت شما بسیار مفید و لازم هستند. پروژه ای که مدت ها است روی آن کار می کنید امروز به انجام می رسد. می توانید استقلال را در شغل خود به خوبی حس کنید. البته فراموش نکنید برای این موفقیت باید جسارت داشته باشید.  اگر رابطه شما و عشقتان کمی سرد شده است، برای خود سرگرمی یا موضوع جدید برای صحبت پیدا کنید. خودتان هم نمی دانید چرا ولی از دست او ناراحت هستید و این مساله در رفتار شما نمود دارد. سعی کنید آرام باشید و با جسارت در مورد خواسته های خود حرف بزنید.

آذر

امروز باید بتوانید روابط اجتماعی خود را توسعه دهید. هر چه بیشتر با دیگران ارتباط داشته باشید، کارهایتان سریع تر پیش خواهند رفت. انرژی های امروز به شما شهامت و جسارت بسیاری بخشیده است که می توانید به واسطه آنها کارهای ناممکن را انجام دهید. این مساله در موقعیت اجتماعی شما بسیار موثر است. در رابطه عاطفی خود اما یک شب آرام و عاشقانه در انتظار شما نیست. بیشتر زمان در کنار هم بودن را به بحث در مورد نیازهای خود سپری خواهید کرد. بهتر است در این مشاجره ها خودِ واقعیتان باشید تا درک بهتر و درست تری از همدیگر داشته باشید.

دی

اگر در این اواخر به آغاز یک شغل جدید می اندیشیده اید، امروز زمان مناسبی برای این امر است. شما می توانید با جسارتی که امروز دارید، در مسیری قرار بگیرید که دوست دارید. باید بدانید توسعه ارتباط های اجتماعی یکی از بهترین راهکارها برای پیشرفت است. هر چه بیشتر با مردم و اطرافیان در تماس نزدیک باشید، مسایل بیشتری از آنها می آموزید. شوخی و مهربانی را فراموش نکنید. در مسایل عاشقانه، خیلی به جزئیات گیر ندهید و روز خودتان را خراب نکنید. در حرف زدن مراتب احتیاط را رعایت کنید. سعی کنید پیش از بیان هر نظری به عواقب آن خوب فکر کنید.

بهمن

امروز آغازی برای شروع یک دور جدید از همکاری ها است. شما باید با افراد بیشتری در حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنید و از دیدگاه های آنها برای برطرف کردن موانع و پیشرفت در کار بهره بگیرید. در محل کار شاید با برخی نظرات شما مخالفت شود اما این موجب ناامیدی شما نشود. آرامش خود را حفظ کنید و با اعتماد به نفس به روش های بهتر برای ارایه دیدگاه ها بیاندیشید. در مسایل عاشقانه نیز با اختلاف نظر و عدم تفاهم درگیر هستید. بهتر است صبور باشید و رفتار یا گفتاری نداشته باشید که موجب ناراحتی بشود. آشکارا در مورد نیازهای خود حرف بزنید تا هر دو درک بهتری از یکدیگر پیدا کنید.
 
اسفند

امروز شهامت و جسارت بسیاری دارید. می توانید کارهای عجیبی انجام دهید که دیگران از عهده آن بر نمی آیند. شاید حتی در مورد آغاز کاری عجیب فکر کنید. امروز باید بسیار مراقب واژه هایی باشید که به کار م یبرید. دیگران بسیار حساس هستند و هر حرفی می تواند موجب ناراحتی آنها بشود. این مساله در مورد رابطه عاطفی شما هم مصداق دارد. در مورد خواسته های خود با عشقتان حرف بزنید تا دقیقا بداند چه می خواهید. حرف های او را نیز بشنوید و سعی کنید با مکالمه آرام ریشه این مشکلات را بیابید./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/33737