کد خبر: 33038 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1393 - 06:59
سرمایه گذار ترک: بوشهر برای صنایع شناورسازی مناسب است

یک صنعتگر و سرمایه گذار کشور ترکیه گفت: بندر بوشهر برای سرمایه گذاری در صنعت شناورسازی دارای امکانات و ظرفیت های مناسب و مقرون به صرفه است.

اتحادجنوب: یک صنعتگر و سرمایه گذار کشور ترکیه گفت: بندر بوشهر برای سرمایه گذاری در صنعت شناورسازی دارای امکانات و ظرفیت های مناسب و مقرون به صرفه است.

به گزارش «اتحادجنوب»؛ آدامزآتیلا درنشست با معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر افزود: بوشهر قابلیت های مهم دربخش دریایی دارد و زمینه جذب سرمایه گذاری دراین استان فراهم است.

وی که درکشور ترکیه در زمینه صنعت شناورسازی فعالیت می کند اضافه کرد: عمده محصولات شرکتش که در بخش های گردشگری دریایی است، درکشورهای اروپایی عرضه می شود.

این سرمایه گذار ترک با اعلام رضایت از امکانات موجود دراستان بوشهر گفت: مایلم درساخت کشتی و شناورهای تفریحی درابعاد گوناگون دراین استان با مشارکت سرمایه گذاران ایرانی فعالیت کنم.

آتیلا گفت: ساخت کشتی های هتلی، قایق های تفریحی، شناورهای ویژه برپایی جشن ها و مراسم را از توانمندی شرکت صنعتی شناورسازی ترکیه است که با توجه به این که استان بوشهر با کشورهای گوناگون همسایه است می تواند بازار هدف محصولات شرکت صنعتی شناورسازی کشورهای همسایه باشد.

دبیراجرایی توسعه سرمایه گذاری استان بوشهردر این نشست گفت: دراین استان همه نوع حمایت از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف می شود که برای ارائه مجوزهای لازم و موافقت نامه ها پنجره واحد سرمایه گذاری راه اندازی شده است به گونه ای که درخواست های سرمایه گذاران در یک مکان بررسی می شود.

اردشیر محمدی باغملایی گفت: از سرمایه گذاران استان بوشهر در ارائه زمین، خدمات زیربنایی و تسهیلات بانکی حمایت می شود. /ج
منبع:ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/33038