کد خبر: 31585 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 تير 1393 - 19:12
رئیس آموزش و پرورش شبانکاره معرفی شد

اتحاد جنوب: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، رئیس آموزش و پرورش شبانکاره معرفی شد.

اتحاد جنوب: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، رئیس آموزش و پرورش شبانکاره معرفی شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز (شنبه) در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان و استان بوشهر رئیس آموزش و پرورش شبانکاره معرفی شد.

 

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

ناصر کرمی افزود: تقویت این نهاد مورد توجه و تاکید مسئولان است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی بیان کرد: امیدوار هستیم از همه توان، ظرفیت‌ها و نیروها برای توسعه آموزش و پرورش در منطقه استفاده شود.

این مسئول گفت: توجه و تاکید بر مدیریت آموزشگاهی در اولویت وزارت آموزش و پرورش است و ضروری است مدیران با برنامه‌ریزی لازم در مدارس توجه بیشتری در شکوفایی و ارتقای علمی و آموزشی دانش‌آموزان و آموزش و پرورش داشته باشند.

 

امام جمعه شبانکاره نیز اظهار داشت: ماه رمضان ماه عبادت و ماه مهمانی خداوند است و باید از تمام لحظات این ماه عزیز بهره ببریم.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: عبادت در شب‌های ماه رمضان از هزار ماه بهتر است و ما باید قدر روزها و شب‌های این ماه مبارک را بدانیم و نهایت استفاده از این ماه را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی سعی کنند در ایام رمضان مانند دیگر ایام سال نسبت به خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

بخشدار شبانکاره نیز گفت: آموزش و پرورش متعالی و کارگزاران آن از عوامل مهم در ارتقای اهداف عالیه آموزش و پرورش به شمار می‌روند و در این ارتباط مدیریت جهادی در ارتقای سطح آموزشی و علمی و تربیتی دانش‌آموزان بسیار موثر است.

مختار چترسنجی یادآور شد: کمک به آموزش و پرورش و کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت مورد توجه مسئولان شبانکاره قرار دارد.

 

در این مراسم با تقدیر از مرتضی دریاییان(رئیس سابق آموزش و پرورش شبانکاره)، محمود قاسمی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شبانکاره معرفی شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/31585