کد خبر: 28468 ، سرويس: استان هرمزگان
تاريخ انتشار: 25 فروردين 1393 - 16:42
تشکیل زنجیره انسانی توسط دانش آموزان هرمزگانی در ساحل خلیج فارس

اتحاد جنوب: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تشکیل زنجیره انسانی توسط دانش آموزان استان در روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت) از جاسک تا پارسیان خبر داد.

اتحاد جنوب: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تشکیل زنجیره انسانی توسط دانش آموزان استان در روز ملی خلیج فارس (دهم اردیبهشت) از جاسک تا پارسیان خبر داد.

به گزارش اتحاد جنوب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ˈحسین مرشدیˈ در دومین نشست هماهنگی برنامه های چهارمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری خلیج فارس اظهار داشت: دبیرخانه این جشنواره پیشنهاد داده طول این زنجیره انسانی به استانهای سیستان و بلوچستان و خوزستان نیز توسعه یابد که هماهنگی های این موضوع توسط استانداری هرمزگان انجام خواهد شد.

دبیر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری خلیج فارس تصریح کرد: با توجه به بعد ملی و بین المللی این جشنواره، انتظار می رود همه دستگاههای اجرایی، سازمانها و نهادها با تمام ظرفیت خود به کمک دبیر خانه این جشنواره بیایند و همکاری لازم را در بخشهای مختلف به عمل آورند.

وی از همایش پیاده روی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان در روز ملی خلیج فارس در سراسر استان، برگزاری نمایشگاه آثار و صنایع بومیان خلیج فارس همراه با آواها و نواهای محلی با محوریت میراث فرهنگی هرمزگان و فرمانداری قشم در جزیره هرمز و کلنگ زنی بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس در جزیره ابوموسی به عنوان بخشی از برنامه های روز ملی خلیج فارس نام برد.

حجت الاسلام مرشدی خاطرنشان شد: یادواره شهدای خلیج فارس با محوریت نیروی دریایی ارتش و بنیاد شهید امور ایثار گران هرمزگان در بندرعباس، گلباران محل شهادت شهید دارا و رئیسی در خلیج فارس، برگزاری همایش علمی و پژوهشی خلیج فارس با محوریت جهاد دانشگاهی کشور، استفاده از ظرفیت مطبوعات ملی در پوشش خبری برنامه های این روز از دیگر برنامه های این رویداد فرهنگی هنری است ./س

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/28468