کد خبر: 2805 ، سرويس: اخبار
تاريخ انتشار: 28 آبان 1391 - 09:15
ورودی های شهر برازجان اصلاح می شود
اتحاد جنوب ـ سرویس خبر: در هفته ی گذشته، شاهد چندین تصادف در محورهای ورودی برازجان بودیم. در این حوادث، تعدادی از هم استانی ها و هم میهنان فوت شده و
اتحاد جنوب ـ سرویس خبر: در هفته ی گذشته، شاهد چندین تصادف در محورهای ورودی برازجان بودیم.
در این حوادث، تعدادی از هم استانی ها و هم میهنان فوت شده و عده ای مجروح شدند.
شاید تخلفات رانندگی علت اصلی این حوادث اعلام شده باشد ولی غیر استاندارد و مشکل دار بودن ورودی های شهر برازجان به عنوان شاهراه اصلی ارتباط استان بوشهر با استان های همجوار را نمی توان نادیده گرفت.
پیرامون این مسئله، مهندس حسین آبادی شهردار برازجان گفت: ورودی های شهر برازجان اصلاح و تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: یکی از نگرانی های اصلی مدیریت شهر و شهروندان برازجان، ورودی های شهر بوده است؛ به همین دلیل در جلسه ای مسئله را با مهندس صفایی، مدیر کل راه و ترابری استان مطرح کردیم که قرار شد از طرف آن سازمان بازدیدی از ورودی ها صورت گیرد.
شهردار برازجان افزود: مهندس پروانه معاونت راه و ترابری استان به برازجان آمد و از ورودی های شهر از سمت شیراز، گناوه، بوشهر و اهرم بازدید کرد.
حسین آبادی در ادامه به خبرنگار اتحاد جنوب گفت: شهر برازجان به عنوان شهری پرجمعیت و شاخص از لحاظ تاریخی، به ورودی های تعریف شده تری نیاز دارد و وی به مشکلات ورودی برازجان از سمت شیراز اشاره کرد و افزود: این ورودی از لحاظ هندسی و فنی اشکال دارد و از لحاظ شهرسازی و معماری و فنی استاندارد نیست و اداره ی راه و ترابری استان هم این مسئله را تایید کرده است.
شهردار برازجان اضافه کرد: از آن جایی که ورودی های شهر برازجان، خارج از محدوده ی شهری محسوب می شوند، بنابراین مصوب شد که بودجه ی لازم برای کامل کردن ورودی ها از اعتبارات استانی سال 90 وزارت راه تامین شود.
مهندس حسین آبادی در پایان گفت: بررسی های مهندسی و استاندارد انجام می شود و پیشنهادات به ما ارایه می گردد و ما طرح ها را از لحاظ شهرسازی بررسی می کنیم و بعد از تایید و اصلاحات و تکمیل صورت خواهد گرفت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/2805