کد خبر: 27713 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 05 فروردين 1393 - 01:20
برادران فوتسالیست شیرازی بر قله های افتخار

شیراز مهد ادب و فرهنگ دیر زمانی است که آوازه پهلوانی و مردانگی خویش را نیز به رخ می کشد ، شهری که اگرچه به مانند برخی دیگر استان های کشور از چنان حمایت و بودجه و امکاناتی برخوردار نیست اما با کمترین امکانات  یکی از بیشترین آمار ورزشکاران قهرمان  رابه خود  اختصاص داده است...

  اتحاد جنوب : سرویس ورزشی /سعیده امیری: شیراز مهد ادب و فرهنگ دیر زمانی است که آوازه پهلوانی و مردانگی خویش را نیز به رخ می کشد ، شهری که اگرچه به مانند برخی دیگر استان های کشور از چنان حمایت و بودجه و امکاناتی برخوردار نیست اما با کمترین امکانات  یکی از بیشترین آمار ورزشکاران قهرمان  رابه خود  اختصاص داده است.

 این میان ابراهیم و اسماعیل فلامرز پور دو برادر دوقلوی شیرازی هستند که به دعوت اتحاد جنوب به  نزد شما خوانندگان  گرامی آمده اند تا شرح دهند سرگذشت خود را از آغاز تاکنون.

آن چنان با صمیمیت و نجابت سخن به میان می آورند که هر کسی را میخ کوب می کند تا  سخنانشان را گوش فرا دهند.

- فوتبال را از کودکی با کمترین امکانات  در زمین خاکی پایین ترین محله های شیراز شروع کردیم  و فوتسال را از آموزشگاه های مدارس کشور آغاز نمودیم و در سه سال منتخب مدارس کشور بودن دو بار قهرمان  و یک بار نائب قهرمان شدیم و این نقطه ای بود برای ورودمان به سطح حرفه ای فوتسال باشگاه های کشور.

 این دو برادر دوقلوی شیرازی با پشتکار توانستند در سن 15 سالگی به لیگ دسته یک کشور راه یافته و در تیم بزرگسالان بنیاد مسکن فارس بازی کنند و کارنامه ای درخشان را در طی این سه سال بر دیگر افتخارات خود رقم بزنند و علاوه بر تیم بزرگسالان در تیم امید های بنیاد مسکن فارس نیز بازی نمایند.

ابراهیم و اسماعیل فلامرزی پس از پایان قرار داد شان با این تیم به مدت یک فصل به شهرستان لارستان فارس رفته و با تیم لیگ برتری امید های لارستان به عقد قرار داد پرداخته  و در همان سال موفق به کسب مقام سوم کشور شدند و این موفقیت زمینه ساز معرفی هر چه بیشتر آنان و دریافت پیشنهادهایی از تیم های مطرح فوتسال کشور شدند اما مشمول خدمت شده و به مدت 7 ماه از صحنه بازی ها دور بودند و همین امر باعث شد تا کمی از لیگ عقب افتاده و نتوانند شرایط مناسبی داشته باشند اما چنان فوتسال در رگ  و خون آنان ریشه دوانده بود که توانستند دوباره  خود را به جایگاه گذشته و حتی فراتر و با عملکردی بهتر بر گردانند. و پیشنهاد تیم بزرگسالان دسته دوم کات شاهرود را پذیرفته  و یک فصل موفق را پشت سر گذاشتند تا آن جا که به مرحله پلی آف  رفته اما نتوانستند به لیگ دسته یک صعود کنند.

 

جوانان موفق  فوتسالیست شیرازی با بازی خوب خود در فصل گذشته در تیم کات شاهرود موفق به دریافت پشنهاد هایی از تیم های لبنیات ارژن فارس، فردوسی مشهد و برق شیراز شده اند که طی مشاوره های صورت گرفته با مدیر و معاونان تصمیم به تمدید  یک فصل دیگر از قرار داد خود گرفته اند.

برادران فلامرز پور در مصاحبه با اتحاد جنوب هدف خود را صعود تیم کات شاهرود به لیگ دسته یک عنوان کردند و افزودند : در رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فر و گذار نخواهیم بود.

گفتنی است نخستین یازی تیم کات شاهرود در لیگ دسته دوم در فصل جاری بیستم فروردین ماه 1393 در برابر تیم مقاومت قرچک تهران برگزار خواهد شد.

اتحاد جنوب برای  تمامی جوانان مستعد و سخت کوش بویژه ابراهیم و اسماعیل فلامرزپور آرزوی سلامت و پیروزی دارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/27713