کد خبر: 26592 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 اسفند 1392 - 10:14
معوقات پرسنل شهرداری آبپخش تا پایان سال پرداخت می شود

اتحادجنوب- جواد راهپیما: شهردار آبپخش در گفتگو با اتحادجنوب از پرداخت حقوق و عیدی پرسنل شهرداری آبپخش خبر داد و اظهار داشت: طبق قولی که از بدو تصدی شهرداری آبپخش داده بودم امروز عیدی و حقوق پرسنل شهرداری در موعد مقرر پرداخت شد.

اتحادجنوب- جواد راهپیما: شهردار آبپخش در گفتگو با اتحادجنوب از پرداخت حقوق و عیدی پرسنل شهرداری آبپخش خبر داد و اظهار داشت: طبق قولی که از بدو تصدی شهرداری آبپخش داده بودم عیدی و حقوق پرسنل شهرداری در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.
مهندس حسین عباسی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده ورایزنی های صورت گرفته قاطعانه عرض میکنم به فضل الهی معوقات پرسنل شهرداری که قبل از تصدی اینجانب بوده نیز تا پایان سال پرداخت خواهد شد تا آنها بدون دغدغه خاطر به مردم خدمت رسانی کنند.
2.jpg
عباسی از پرسنل شهرداری و مجموعه شورا به خاطر همکاری جانانه در اجرای برنامه های شهرداری قدردانی کرده و ابراز داشت: از بدو تصدی شهرداری اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف کرده و بر مبنای آنها حرکت کردیم و باید با افتخار اعلام کنم بیش از 70درصد از برنامه های کوتاه مدت اجرایی شده و در آینده ای نزدیک مابقی نیز انجام خواهد شد.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: این موفقیت بدون همکاری اعضای شورا به خصوص ریاست محترم شورا،مجموعه پرسنل خدوم شهرداری و تشریک مساعی مردم فهیم شهر آبپخش بدست نمی آمد که جا دارد از تک تک آنها تشکر و قدردانی نمایم.
حسین عباسی به سفرهای تهران خود هم اشاره کرد و گفت:با توجه به مشکلات شهرداری لازم دیدیم به اتفاق فریبرزی عضو شورا و از نیروهای نخبه و باتجربه شهر برای پیگیری مشکلات به مرکز و سازمان همیاری شهرداریها مراجعه شود که طی دو ماه گذشته دوبار به تهران رفته و پیگیریهای خوبی هم انجام شد و به فضل الهی خبرهای مسرت بخشی در آینده ای نزدیک به اطلاع مردم شریف شهر آبپخش خواهد رسید.
عباسی تصریح کرد:صادقانه عرض می کنم برای خدمت به مردم شریف شهر آبپخش آمده ام و از تمام تجربیات گذشته خود برای توسعه شهر استفاده کرده وبا نخبگان و افراد بانفوذ منطقه که در مرکز و استان و شهرستان هستند در جهت آبادانی آبپخش بزرگ تعامل سازنده خواهم داشت و از وجود آنها استفاده بهینه خواهم کرد.
شهردار آبپخش بر استفاده از نظر نخبگان و صاحب نظران تاکید کرد و اظهار داشت: اعلام می کنم به عنوان خادم مردم در شهرداری نیازمند ارشادات و راهنمایی های صاحب نظران و منتقدان منصف،جوانان و آحاد مردم فهیم شهر می باشم و از نظرات آنها در ساختن شهری زیبا و آباد بهره لازم را خواهم برد./ب

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/26592