کد خبر: 26048 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 اسفند 1392 - 10:42
در رختکن استقلال پس از شکست سنگین مقابل ملوان چه گذشت؟

اتحاد جنوب: قلعه نویی تایید کرده که پس از شکست استقلال مقابل ملوان از بازیکنانش گلایه کرده و ایرادات شان را گفته و حتی سرشان فریاد هم زده است.

اتحاد جنوب: قلعه نویی تایید کرده که پس از شکست استقلال مقابل ملوان از بازیکنانش گلایه کرده و ایرادات شان را گفته و حتی سرشان فریاد هم زده است.
به گزارش شبکه ایران، اما بر اساس اخبار و آنچه از رختکن استقلال به بیرون درز کرده تمام ماجرا به گفتن ایراد و اندکی فریاد ژنرال بر سر شاگردانش ختم نشده است. شکست سنگین استقلال مقابل ملوان تبعات زیادی برای آبی پوشان داشت. آنها علاوه بر اینکه صدر جدول را از دست دادند، در رختکن نیز با چالش هایی رو به رو شده اند!
ماجرا از این قرار است که امیر قلعه نویی بعد از شکست تیمش در رختکن عملکرد بازیکنانش را به باد انتقاد گرفته و به شدت از آنها گله کرده است. او در حالی که در رختکن استقلال غریبه ای دیده نمی شد اعتراضات تندی نسبت به عملکرد چند بازیکن شاخص آبی پوشان داشت. گفته می شود او بازیکنانش را متهم به بی غیرتی کرده و با چنین کلمه ای سعی کرده به آنها یادآوری کند که چه نتیجه ناامیدکننده ای کسب کرده اند.

 

"هیچ کدام از شما غیرت ندارید" جمله قلعه نویی در رختکن بوده که به چند بازیکن استقلال حسابی برمی خورد. ابتدا عمران زاده لب به اعتراض می گشاید: اگر غیرت داشتیم که اینطوری با ما حرف نمی زدی. بر اساس شنیده ها در ادامه نوبت به امیرحسین صادقی می رسد که به جملات قلعه نویی واکنش نشان دهد و البته چند بازیکن سرشناس تیم هم در حمایت از این مدافع به قلعه نویی معترض شدند.


آنچه از رختکن استقلال به بیرون منتقل شده این است که حتی صادقی به گریه افتاده و همبازیان وی هم از ناراحتی به حمایت او پرداخته اند. قلعه نویی هم وقتی این اعتراض‌ها را دیده با تاکید بر اینکه معترضان می توانند تیم را ترک کنند، از رختکن خارج شده است./ح

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/26048