کد خبر: 24651 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1392 - 08:20
فال روزانه 05 / 11 / 1392
فال روزانه 05 / 11 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین


اجازه ندهید نظرات بی ارزش و ناراحت کننده یک انسان حسود همه روز شما را خراب کند. برخی از آدم ها در محبت کردن به دوستان و نزدیکان خود خساست به خرج می دهند و این مساله حتی در زمان گذاشتن برای دیگران یا مسایل مالی نیز مصداق دارد. هرچه بیشتر در مورد اشتباهاتشان به آنها گوشزد کنید، آنها بیشتر از شما دور می شوند و نظراتتان را بی ارزش می خوانند. بهتر است امروز سرتان به کار خودتان باشد. در عوض از انرژی های عشق ورزی زیادی که در وجودتان موج می زنند، استفاده کنید. با این همه هیجان خوب می توانید اگر مشکلی در رابطه عاشقانه خود دارید را با حرف برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بعدازظهر کمی احساس خستگی خواهید داشت. وقتی می بینید بدنتان خسته است، به خود استراحت دهید. شاید خوب باشد در جمع دوستان حاضر شوید و با آنها از زیبایی های دنیا لذت ببرید. از جریان زندگی غافل نشوید و خود را در کار غرق نکنید. برای سلامت جسم و روح خود ارزش بیشتری قایل شوید. امروز مشکلات بزرگ تر از آنچه هستند به نظرتان می رسند و دوست دارید آنها را ریشه یابی کنید و ببینید چرا اینگونه بر زندگی شما سایه انداخته اند! شاید بتوانید کمی منطقی با این مسایل روبه رو شوید اما نمی توانید همه آنها را کشف و برطرف کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

برای سروکله زدن با فردی که نمی خواهد یا نمی تواند طرز فکر خود در رابطه با موضوع خاص را عوض کند، وقت خود را تلف نکنید. بالاخره می رسد روزی که خودتان این مساله را درک می کنید و چه بهتر زودتر از این وضعیت بیرون بیایید. اگر قرار است کاری انجام دهید، آن را آغاز کنید. به دیگران هم اجازه دهید به روش خود زندگی کنند. اگر تاکنون به طور مخفیانه کسی را دوست داشته اید، امروز می توانید یک قدم جلوتر بروید. می توانید خود را در قلب او جا کنید. البته خیلی با هیجان و عجله این کار را انجام ندهید و آهسته پیش بروید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز متوجه می شوید فردی در زندگی شما وجود دارد که می خواهد به شما نزدیک شود. اگر به او اجازه ابراز احساسات ندهید خودتان در انتهای روز از آن پشیمان خواهید شد. بهتر است بدون عجله و با کمی عقل و منطق در مورد کارها و رفتارهای خود فکر کنید و سپس واکنش نشان دهید. شاید این فرد احساسات دوست داشتنی داشته باشد و فقط روش ابراز آنها را نمی داند. زود قضاوت نکنید. امروز هیجان و انگیزه بسیاری دارید. اگر قرار است برای نخستین بار با فردی سر قرار حاضر شوید، شاید نتوانید خودتان باشید. اما اگر حالتان با او خوب است نگران چیزی نباشید و از زندگی لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

از اینکه در مهمانی ها و خوشحالی ها در کنار دوستان خود باشید یا محبت خود را به آنها نشان و همیشه تلفن هایشان را پاسخ دهید، خوشحال هستید. اما آیا این حمایت را در روزهای سخت و لحظه های ناراحتی نیز از آنها دارید؟ حمایت خود از آدم ها را در همه موقعیت ها از آنها داشته باشید. فقط رفیق روزهای خوب نباشید. وفاداری به انسان ها باید همیشگی باشد. امروز وقتی متوجه می شوید فردی خاص به شما توجه دارد، می خواهید غرق در لذت شوید. دوست دارید به او نشان دهید تا چه اندازه عمیق او را دوست دارید. حتی با اینکه ذاتا محافظه کار هستید اما امروز دوست دارید این احساسات را بروز دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز متوجه می شوید هرکس با نگاه به صورت شما می تواند به راحتی حرف دلتان را متوجه شود. تصور نکنید می توانید احساسات و تفکرات خود را از دیگران مخفی کنید. حتی اگر حرفی هم نزنید همه چیز در نگاه و رفتار شما مشهود است. این مساله می تواند گاهی به نفع شما باشد. از آن به نفع خود استفاده کنید. امروز صمیمت بسیاری میان شما و فرد موردعلاقه تان وجود خواهد داشت. روبه روی هم می نشینید و خیلی راحت همه حرف های دل خود را برای یکدیگر بیان می کنید و بقیه احساسات به دنبال آن می آیند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز فکر بسیار بازی دارید و احساس می کنید در اوج دنیا نشسته اید. البته توجه داشته باشید شاید افراد دیگری نیز همچون شما خود را در بالاترین نقطه دنیا ببینند و نباید با آنها مخالفت کنید. امروز ، اینکه افکار خود را برای دیگران شرح دهید مشکلی ندارد اما بیان احساسات می تواند ایجاد مشکل کند. بهتر است در این مورد کمی تجدید نظر کنید. اگر مجرد هستید، بیرون بروید و با آدم های جدید آشنا شوید و شاید توانستید رابطه عاشقانه ای آغاز کنید. اگر هم در رابطه ای هستید، سعی کنید بیشتر یکدیگر را بشناسید و در مورد اختلاف نظرها با یکدیگر حرف بزنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز متوجه می شوید بدون اینکه خودتان متوجه بوده باشید، کارهای دیگران را تحت نظر دارید و کنترل می کنید. امروز با واکنش اطرافیان متوجه این مساله می شوید. اما خیلی به خود سخت نگیرید. شما مجبور نیستید مسوولیت تفکرات دیگران را به عهده بگیرید. البته این مساله فکرتان را امروز مشغول می کند و برای برطرف کردن این مشکلات شخصی، زمان زیادی را صرف خواهید کرد. هنگام مواجهه با مسایل عاشقانه، هیجان بسیاری را حس خواهید کرد. اگر نوعی سردی در رفتارهای اخیر شما وجود داشته است، امروز برطرف می شوند. امروز شاید لحظه هایی را تجربه کنید که قبلا به هیچ عنوان نداشته اید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز کاملا مراقب رویدادهای ناخواسته و ناگهانی باشید. امروز حتی ممکن است در خلال خبرهای خوب و اتفاق های خوشایند نیز ناگهان ورق برگردد. آدم های بدخواه بسیاری اطراف شما حضور دارند. هر زمان که نقشه های آنها را نقش برآب کردید، می توانید با خیال راحت به زندگی عادی خود ادامه دهید. امروز انرژی های عاشقانه ای در هوا برای شما جریان دارند. از آنها استفاده کنید و با تلفیق هیجانات خوب و منطق درست، رابطه عاطفی خود را به سوی بهبود سوق دهید.

فال روزانه متولدین دی

از لاک خود بیرون بیایید و تا این اندزه سرد نباشید. تا زمانی که مسیرهای مختلف را تجربه و امتحان نکنید نمی توانید راه درست را بیابید و در زندگی پیشرفت کنید. خوبی شما این است که از نظر احساسی بسیار محکم هستید. بهتر است در میان دوستان و اطرافیان و با احترام به دستاوردها و اعتقادات آنها به خود اعتماد به نفس ببخشید. امروز به نظر می رسد که به طور عمیقی در شرایط خاص گرفتار هستید اما باید به خود بقولانید همه چیز به سمت بهتر شدن پیش می روند و می توانید از عهده برطرف کردن مشکلات کنونی خود بر بیایید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز نمی توانید درک کنید اطرافیان چرا تا این اندازه حساس و زودرنج هستند. امروز همه چیز از نظر شما همه چیز خوب و عادی است و خیلی راحت می توانید به دنیا لبخند بزنید. اما برای اینکه با دیگران مشکلی پیدا نکنید بهتر است همرنگ آنها شوید. سعی کنید طوری نشان دهید که گویا آنها را درک می کنید. اگر فردی را به طور خاص دوست دارید، امروز این فرصت را می یابید تا به او نزدیک شوید. این فرصت یا در یک مهمانی گروهی یا دورهمی دوستانه پیش می آید و از این موقعیت برای باز کردن سر صحبت با او استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز با خود تصور می کنید تا زمانی که تکلیف خود را با فردی که با او مشکل دارید، مشخص نکرده باشید، نمی توانید روز خود را آغاز کنید. اما بهتر است این حس را در وجود خود از بین ببرید. شاید دیگران با حرف های خود زخم هایی بر دل شما بزنند، اما آرامش خود را حفظ کنید. بیشتر از اینکه در مقابل آنها موضع بگیرید، سعی کنید روی واقعیت های پنهان حرف هایشان تمرکز کنید. شاید خودتان هم قلبا با عقاید آنها موافق بودید. اگر نمی توانید با شریک عاطفی خود صادقانه حرف بزنید، شاید لازم باشد به او اجازه دهید تا سکان کشتی رابطه تان را به دست بگیرد. شاید شرایط بهتر شود./ب

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/24651