کد خبر: 24578 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 02 بهمن 1392 - 11:10
سرمربی ایرانجوان خورموج: اشتباهات فردی بلای جانمان شده است

اتحادجنوب: سرمربی ایرانجوان خورموج گفت: در چند بازی اخیر اشتباهات فردی بلای جان ما شده و بارها هم گفته‌ام که به دروازه‌بان، دفاع وسط و یک گلزن نیاز داریم.

 

اتحادجنوب: سرمربی ایرانجوان خورموج گفت: در چند بازی اخیر اشتباهات فردی بلای جان ما شده و بارها هم گفته‌ام که به دروازه‌بان، دفاع وسط و یک گلزن نیاز داریم.

به گزارش اتحادجنوب؛ در ارتباط با شکست سه بر یک تیمش مقابل ذوب آهن در بازی عصر روز گذشته در لیگ دسته سوم کشور، گفت: در این بازی با وجود تاکیدات فراوان به بازیکنان برای کسب سه امتیاز اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

سرمربی تیم ایرانجوان خورموج در مورد اشتباهات دروازه‎بان یادآور شد: ما یک دروازه‌بان بیشتر نداریم و دروازه‌بان اصلی ما هم از بازی سوم تا بازی امروز روی اشتباهاتی که داشت گل دریافت کرده است.

وی ادامه داد: دروازبان نداریم، تیم از لحاظ هزینه‎ای ضعیف است نمی‌تواند بازی کند و بارها هم گفتیم که دفاع وسط، دروازبان و گلزن نداریم.

ابولی اضافه کرد: با دو بازی کمتر در رده هشتم جدول قرار داریم و بازی آینده در رامهرمز داریم.

وی افزود: تیم ذوب آهن نوین خوب بازی کرد و مزد زحمات خود را گرفتند ولی ما بیشتر روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.

سرپرست ایرانجوان خورموج نیز گفت: نمی‌دانم مشکل از چیست که در دو بازی گذشته در دقایق اولیه گل می‌خوریم و مقابل ذوب آهن هم دو گل در دقایق 10 و 17 دریافت کردیم.

حامد منفرد افزود: هر چند در نیمه اول نتیجه را به حداقل رساندیم ولی هرچه تلاش کردیم موفق نشدیم هر چند ما روی بازی تسلط داشتیم ولی این تیم حریف بود که موفق شد سومین گل را نیز وارد دروازه تیم ما کند.

سعید دشتستانی زننده دو گل ذوب آهن به ایرانجوان خورموج نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: بازی خوبی بود و تیم خورموج تیم خوبی است و اما ما بهتر بازی کردیم و نتیجه بهتری را گرفتیم.

بازیکن تیم ذوب آهن نوین اصفهان که متولد دشتستان بوشهر است، افزود: دو موقعیت به‎دست آوردم و هر دو را تبدیل به گل کردم و بازیکن تعویضی که به جای من آمد هم سومین گل را به ثمر رساند.

محمد رضا برزگر در گفت‌وگو با فارس در دشتی گفت: تیم ایرانجوان خورموج در دقایق اولیه بازی دو گل خورد که  از نظر روحی در روند تیمی تاثیر منفی گذاشت.

نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی افزود: بعد از دریافت دو گل تیم ایرانجوان خورموج به خودش آمد اما هر چه زدند به در بسته خورد و در یک ضد حمله گل سوم را دریافت کردند.

وی در ارتباط با مسئل حاشیه‌ای در حین بازی ایرانجوان و ذوب آهن نوین اصفهان گفت: مسئول تیم ایرانجوان که بزرگ ما است روی احساساتی که داشت می‌رفت که جوی بازی را خراب کند اما با پادرمیانی که کردیم مسئله ختم به‌خیر شد./ب
منبع:فارس
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/24578