کد خبر: 24467 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 دي 1392 - 08:40
والیبال در آب در شهر چغادک! + عکس

والیبالیستهای شهر چغادک با پشتکار خود و بدون هرگونه پشتوانه ای و همچنین حمایت هیچ مسئولی توانستند زمینی را در شرق چغادک مهیا کنند و مسابقات جام شهداء را با حضور والیبالیستهای چغادک و روستاهای اطراف برگزار کنند.

اتحادجنوب: والیبالیستهای شهر چغادک با پشتکار خود و بدون هرگونه پشتوانه ای و همچنین حمایت هیچ مسئولی توانستند زمینی را در شرق چغادک مهیا کنند و مسابقات جام شهداء را با حضور والیبالیستهای چغادک و روستاهای اطراف برگزار کنند.

به گزارش «اتحادجنوب» به نقل از چغادک نیوز؛ این جوانان والیبالیست که با هدف ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش جهت پیشگیری آنها از بزهکاری تمام وقت خود را در جهت راه اندازی مسابقات و راه اندازی این ورزش در چغادک آغاز کرده اند که به علت عدم حمایت مسئولین همیشه در زمین خاکی تمرین می کنند .

 این جوانان عده زیادی را در قالب 8 تیم در ره سنی جوانان و بزرگسالان ساماندهی کرده اند  و مردم کثیری را به تماشای والیبال محله ای دور خود جمع کرده اند ولی در حال حاظر به دلیل بارندگی های اخیر زمین والیبال آنها مملواز آب باران شده است و به علت عدم حمایت مسئولین شهر چغادک مجبورند در روستای بنه گز تمرین های خود را ادامه دهند.

سرپرست تیم والیبال محله ای شاهین چغادک در گفتگو با خبرنگار ما گفت : چندین ماه پیش ما جام شهداء را با حضور تیم های چغادک و روستاهای اطراف در زمین خاکی چغادک شرقی برگزار کردیم که سرپرست شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چغادک قول دادند که زمین مناسب و یا سالن ورزشی شهدای چغادک را تحت اختیار آنها قرار دهند ولی هیچ همکاری صورت نگرفت.

الله کرم زنده بودی افزود : در حال حاظر ما از 11 آبانماه تمرینات خود را در سالن روستای بنه گز برگزار می کنیم که با استقبال و احترام بی نظیر مردم و مسئولین آنجا قرار گرفته ایم و سالن را نصف قیمت تحت اختیار ما قرار داده اند ولی ما در شهر خودمان از نعمت استفاده از سالن ورزشی بی بهره هستیم .

مسئول برگزاری مسابقات جام شهداء حداقل انتظار خود را از مسئولین این چنین عنوان کرد : با توجه به آب گرفتگی زمین والیبال ، حداقل به ما اجازه دهند هفته ای یک و یا دو بار در سالن ورزشی شهدای چغادک تمرین کنیم تا این همه مسافت را طی نکنیم و به رو ستای بنه گز نرویم و یا مجبورا" به علت عدم اسطاعت مالی ، در زمین مملو از آب و والیبالی که در هیچ جای جهان در آب به بازی نمی پردازند ما بازی کنیم.

وی تصریح کرد: ما قصد داریم به مناسبت دهه فجر مسابقات والیبال محله ای را در چغادک برگزار کنیم از مسئولین شهر درخواست داریم که این جوانان را یاری کنند و حداقل زمین خاکی آنها را مسطح نمایند تا مجبور نباشند مسابقات دهه فجر چغادک را در روستا های اطراف برگزار کنند .

امیدواریم مسئولین با سازکار بهتری نسبت به احیاء و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش بنگرند و با توجه به نزدیکی به دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات جام دهه فجرکاری کنند که نسل دوم انقلاب خاطره خوبی را از مسئولین انقلاب داشته باشند و این طور نباشد که در فجر پیروزی انقلاب آنها از مسئولین انقلاب روی گردان شوند .

 


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/24467