کد خبر: 22290 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 آذر 1392 - 10:04
پیام جوانشیر کدخداپور
تقدیر از مردم و فعالان سیاسی استان و تبریک به استاندار جدید بوشهر

اتحاد جنوب: جوانشیر کدخداپور یکی از گزینه های تصدی پست استانداری بوشهر، با ارسال پیامی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مردمی، برای دکتر سالاری آرزوی توفیق کرد..... وجود نام حقير در ميان مديران بومى كه مورد حمايت بزرگوارانى بود كه دغدغه توسعه ى استان را داشتند مايه بسى مباهات گرديد. اكنون كه توفيق خدمت نصيب فرزند دیگری از خطه جنوب شده ...

اتحاد جنوب: جوانشیر کدخداپور یکی از گزینه های تصدی پست استانداری بوشهر، با ارسال پیامی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مردمی، برای دکتر سالاری آرزوی توفیق کرد.

متن این پیام که به دفتر اتحاد جنوب ارسال شده به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

مردم شهيدپرور و دريادل استان، روحانيت معزز، خانواده محترم شهدا، ايثارگران، فرهیختگان و دانشگاهيان، فرهنگيان، كارمندان، كارگران، کشاورزان و اصناف و همه دوستانی که بنده را لایق خدمتگزاری دانسته و متحمل زحمات فراوانی شدند صمیمانه سپاسگزاری مینمایم، قلم از نگارش و زبان از بيان الطاف شما بزرگواران عاجز است تاريخ گواه عظمت شما خواهد بود.
وجود نام حقير در ميان مديران بومى كه مورد حمايت بزرگوارانى بود كه دغدغه توسعه ى استان را داشتند مايه بسى مباهات گرديد.
اكنون كه توفيق خدمت نصيب فرزند دیگری از خطه جنوب شده ضمن تبريك، توفيق روز افزون ايشان را در خدمت به مردم ولايت مدار استان بوشهر آرزومندم.
بر همه ما فرض است كه براى توسعه و سربلندى استان، رفع مشكلات معيشتى مردم و اشتغال جوانان كه بزرگترين معضل فراروى جامعه ميباشد از هر نوع كمك به جناب آقای دکتر سالاری استاندار محترم دريغ نورزند و با وحدت و همدلى زمينه حضور مديرانی متعهد و متخصص براي آينده بهتر استان را فراهم آوریم.
توفیق همه عزیزان را از درگاه احدیت آرزومندم بی شک همانگونه که تاکنون خدمتگذار شما مردم خوب و با وفا بوده ام آینده نیز هر چه در توان دارم برای رشد و توسعه استان بکار خواهم گرفت. /س   

 
جوانشیر کدخداپور

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/22290