کد خبر: 21503 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 30 آبان 1392 - 11:40
دیدار هادی خامنه ای و فاطمه کروبی

حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه ای، دبیرکل، اعضا و جوانان مجمع نیروهای خط امام با فاطمه کروبی دیدار کردند.

اتحاد جنوب: حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه ای، دبیرکل، اعضا و جوانان مجمع نیروهای خط امام با فاطمه کروبی دیدار کردند.


به گزارش سایت خط امام، فاطمه کروبی در این دیدار با تاکید بر اینکه در حال حاضر و با توجه به وضعیت آقای کروبی، صحبتی در باره ی آزادی نداریم گفت: سه سال است که بلاتکلیف هستیم، ما در حال حاضر اصلا بحث آزادی نداریم و تاکید داریم که چهارچوب حصر مشخص شود و ایشان به خانه خود منتقل شوند.

همسر رییس مجلس ششم در ادامه افزود: آقای کروبی چند ماه است که جز برای وضو و نماز از رختخواب بلند نمی شوند و رسما بستری شده‌اند، هفته گذشته نیز پزشک‌ها خبر دادند که بر اساس آزمایش‌ها ایشان پوکی کامل استخوان دارند و عصب سیاتیک به پای چپ زده و در مجموع اوضاع نامساعدی دارند. آرتروز پا و دیسک کمر دیگر مشکلات جسمی مهدی کروبی است که به گفته همسر وی باعث شده ایشان به جای درمان تنها به استفاده از آب گرم و کیسه‌ای بزرگ از داروهای متنوع محدود شود.

وی همچنین می‌گوید: از زمانی که با آقای خاتمی و آقای هاشمی دیدار داشته‌ایم دیگر همان ارتباط محدودشان هم قطع شده است و این بر نگرانی‌های خانواده افزوده است. هرچند که آقای کروبی بارها از خانواده‌اش خواسته که از کسی درخواستی نداشته باشید. به گفته خانم کروبی در این مدت آقای کروبی با هیچ یک از سران حکومتی و دولتی دیداری نداشته است./ب1
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/21503